Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Da ble det Walker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Jepp. Da setter jeg opp vote for venstreback. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jose dabbet for mye i formkurven den siste delen av sesongen for at han fortjener å komme inn på laget imo. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Først stemte jeg med hjertet men helt ærlig så vil jeg heller hatt Baines på laget enn Ekotto, det Baines tilfører laget i form av offensiv styrke og dødball-ekspertise er noe jeg setter stor pris på hos backer. Synes det er veldig jevnt på denne plassen, ingen som direkte har utmerket seg og flere som har hatt en ujevn sesong. Endret 24. mai 2012 av Solaar Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hadde Limbeck vært her fremdeles hadde han gikk en leksjon om at fotball handler om å unngå mål i like stor grad som å score dem. Både Baines og Assou-Ekotto er helt forferdelig dårlige defensivt. For å være ærlig ville min stemme gått til John Arne Riise. En av de beste defensive backene og god innleggsfot, men han er ikke med i pollen, så jeg antar at jeg gir en sympatistemme til Santon eller noe slikt, siden han, til tross for under 50% tilstedeværelse deltar på pollen. Her er forøvrig Opta-tall: Endret 24. mai 2012 av PSV Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg ombestemte meg igjen, klarer meg ikke uten Ekotto. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Baines tok venstrebacken i et close race om plassen. Da stemmer vi på venstrekanter og kan begynne å nominere høyrekanter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Valencia burde vel nevnes på høyrekanten. Ramires har også vært et kraftig arbeidsjern på den siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 "Junior" Hoilett har vært det ene lyspunktet i Blackburnlaget. Mullig han fortjener en nominasjon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mata har endel flere kamper men allikevel: Juan Mata: 12 Goals, 23 Assists David Silva: 8 Goals, 18 assists. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 David Silva var PLs klart beste spiller før jul før han dabbet av. Hadde ikke satt han som venstrekant selv, men jeg frykter at han ikke kommer med på laget hvis han ikke får stemmer her, så da stemmer jeg på han. Valencia og Hoilett er gode kandidater til høyrekanten. I tillegg nominerer jeg Stewart Downing, for teh lulz Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er bare å nominere Mata for høyrekanten det så er den saken biff Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Silva tok venstrekanten greit. Satt opp vote for høyrekant nå,selv med bare 3 alternativer. Er ganske sikker på hvem som blir valgt uansett. Vurderer litt om vi skal stemme på 2 spisser eller ha en kategori for hengende spiss hvor Rooney kunne kjempet med Mata o.l. Burde hvertfall være litt balanse i laget, såhåper det er masse midtbanespillere som blir nominert. Husk på de defensive også. Den klart vanskeligste plassen å velge spillere imo. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Med van Persie, Rooney, Cisse, Ba, Aguero, Yakubu, Dempsey og Adebayor som alle kan nomineres på spissplass tror jeg det blir litt trangt med bare en ledig plass. Ut av de som kan settes som hengende spiss/offensiv midtbane er det jo ingen som er knyttet kun til den posisjonen. De fleste er aktuelle på kant eller på den andre spissplassen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2012 Vi får se. Får bli mange kandidater til de 2 spissplassene da, dersom folk som Dempsey regnes der. Jaja. Først sentrale midtbanespillere. Yaya Toure og Michael Carrick får jeg nominere først da. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg nominerer Paddy Kenny for hans fantastiske innsats mot City i andre omgang. Synes dessuten Yaya burde være en selvfølge på et slikt lag! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Valencia inn på høyrekanten og sentral midtbane vote i gang. Var ingen som nominerte denne gang, så jeg skrev inn de jeg kom på. Offensive midtbanespillere som Dempsey, Sessegnon, VdV etc. får kjempe om en plass i angrepet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Dempsey har jo blant annet spilt spiss for Fulham, selv om han i hovedsak er offensiv midtbanespiller. Poenget er at de fleste som har utmerket seg der også har vært gode i andre posisjoner, som nevnte Dempsey, Rooney, Mata og Silva, m.fl. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Skal vel bare stemme på 2 stykker? Ser at emils har stemt på 5-6. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Skal vel bare stemme på 2 stykker? Ser at emils har stemt på 5-6. Alle bortsett fra Carrick, ja. Artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå