Gå til innhold

Årets Lag PL 2011/2012

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jose dabbet for mye i formkurven den siste delen av sesongen for at han fortjener å komme inn på laget imo.

Lenke til kommentar

Først stemte jeg med hjertet men helt ærlig så vil jeg heller hatt Baines på laget enn Ekotto, det Baines tilfører laget i form av offensiv styrke og dødball-ekspertise er noe jeg setter stor pris på hos backer.

Synes det er veldig jevnt på denne plassen, ingen som direkte har utmerket seg og flere som har hatt en ujevn sesong.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Hadde Limbeck vært her fremdeles hadde han gikk en leksjon om at fotball handler om å unngå mål i like stor grad som å score dem. :wee:

Både Baines og Assou-Ekotto er helt forferdelig dårlige defensivt. For å være ærlig ville min stemme gått til John Arne Riise. En av de beste defensive backene og god innleggsfot, men han er ikke med i pollen, så jeg antar at jeg gir en sympatistemme til Santon eller noe slikt, siden han, til tross for under 50% tilstedeværelse deltar på pollen. :grin2:

Her er forøvrig Opta-tall:

post-63678-0-25992300-1337897732_thumb.png

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

"Junior" Hoilett har vært det ene lyspunktet i Blackburnlaget. Mullig han fortjener en nominasjon

Lenke til kommentar

David Silva var PLs klart beste spiller før jul før han dabbet av. Hadde ikke satt han som venstrekant selv, men jeg frykter at han ikke kommer med på laget hvis han ikke får stemmer her, så da stemmer jeg på han.

Valencia og Hoilett er gode kandidater til høyrekanten. I tillegg nominerer jeg Stewart Downing, for teh lulz :p

Lenke til kommentar

Silva tok venstrekanten greit. Satt opp vote for høyrekant nå,selv med bare 3 alternativer. Er ganske sikker på hvem som blir valgt uansett. Vurderer litt om vi skal stemme på 2 spisser eller ha en kategori for hengende spiss hvor Rooney kunne kjempet med Mata o.l.

Burde hvertfall være litt balanse i laget, såhåper det er masse midtbanespillere som blir nominert. Husk på de defensive også. Den klart vanskeligste plassen å velge spillere imo.

Lenke til kommentar

Med van Persie, Rooney, Cisse, Ba, Aguero, Yakubu, Dempsey og Adebayor som alle kan nomineres på spissplass tror jeg det blir litt trangt med bare en ledig plass. Ut av de som kan settes som hengende spiss/offensiv midtbane er det jo ingen som er knyttet kun til den posisjonen. De fleste er aktuelle på kant eller på den andre spissplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...