Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Enig i de tre valgte på årets lag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Colo og Kompany såklart. Noe annet hadde vært en skandale. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Setter deadline til jeg kommer hjem fra jobb imorgen. Aka ca. 18.00. Håper dere har fått nominert noen venstrekanter innen den tid... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Blir rett og slett for dumt og si at det er en skandale om Skrtel kommer med. Synest Skrtel er verdig en plass etter en så stor sesong på et Liverpool lag som ligger nede med brukket rygg og aids . 4 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Matt Jarvis nominerer jeg som venstre kant. Milevis bedre enn de andre Wolves spillerne denne sesongen. Forundrer meg ikke om Liverpool kjøper han for en £25M i sommer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Colo og Kompany såklart. Noe annet hadde vært en skandale. Gynekologen taler sannhet. Nominerer forøvrig Juan Mata som venstrekant. Endret 21. mai 2012 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Gareth Bale som venstrekant så klart! Ellers er jeg enig i at Kompany er soleklart førstevalg på stopperplass, værre med den andre plassen. Min stemme går til Skrtel. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Det hadde vært rimelig greit om denne tråden hadde blitt annonsert i Ye Olde Premier League-tråden. Kan ikke si jeg er enig med noen av backene, men det er alt for sent å gjøre noe med nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Haha, enig. Walker er ikke topp-3 engang, og Assou-Ekotto ikke topp-5 engang. Hjelpes. Og siden noen sannsynligvis kommer til å spørre: 3 bedre høyrebacker: Branislav Ivanovic, Bacary Sagna, Pablo Zabaleta. 5 bedre venstrebacker: Maynor Figueroa, Luis Enrique, Patrice Evra, Gael Clichy, Leighton Baines Kompany og Skrtel var forøvrig de to beste midtstopperne inneværende sesong. Ellers er jeg forsåvidt enig i at Hart var den beste keeperen. Venstrekantnominasjoner: David Silva, Juan Mata, Gareth Bale, Anthony Pilkington og Clint Dempsey. Red.: Klarte å skrive Koscielny istedenfor Kompany, ouch. Endret 22. mai 2012 av PSV 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jøss, så bastant du var da. Men det er jo greit at vi har fasiten nå i hvert fall 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jøss, så bastant du var da. Men det er jo greit at vi har fasiten nå i hvert fall Haha, så nettopp at jeg blingset på Kos og Kompany, må ha sett klønete ut. Fortsatt ganske bastant på at de to backene som er valgt kommer langt ned på listene. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hehehe At Ivanovic kunne forsvart en plass på laget er jeg enig i, tror jeg helt glemte av han. Sagna har vel vært midt på treet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ivano er vel egentlig stopper men har spilt back pga. manglene på gode alternativer. Overraskende at Walker og Ekotto har blitt kåret til de to beste i den posisjonen. Nominerer Mata til kant Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Som nevnt er Ivanovic stopper og Sagna har langt ifra hatt en god sesong, synes ikke det er spesielt kontroversielt å ranke Walker over ham denne sesongen. Zabaleta er jeg enig i er en bedre høyreback men jeg kan forstå at noen foretrekker en spiller med Walkers egenskaper foran ham. Ang venstreback så synes jeg langt ifra at spillere som Clichy og Evra har hatt en god sesong, skulle jeg valgt en venstreback tror jeg Enrique ville stått høyt på lista men både Baines og Ekotto er der også. Ville valgt bort Baines fordi jeg synes han i likhet med Walker og Johnson ikke bidrar til nok defensiv trygghet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Så bare fordi en spiller "egentlig" er midtstopper blir det feil å inkludere ham fra kåringer i andre posisjoner, når han har spilt flest ganger på nettopp de posisjonene? PS. Ekotto og defensiv trygghet er vel så langt unna hverandre som det er mulig å komme. Red.: Inkludere, ikke ekskludere. Endret 22. mai 2012 av PSV 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Ja det mener jeg blir feil i en slik kåring, ellers kan vi jo bare fylle opp et lag med de 11 beste spillerne uten å ta hensyn til hvor på banen de spiller og det er jo ikke like interessant, men for all del - hvis det er det man ønsker så har jeg misforstått intensjonen med denne kåringen. edit: Og det gjelder også din nominasjon av Dempsey for vesntrekanten. Dette blir helt feil mener jeg. Jeg forstår også hvor du kommer fra angående Ekotto men stusser på at du ikke har problem med å trekke frem Baines og Evra så da tenker jeg at du mer er ute etter å provosere, eller tar jeg feil? Endret 22. mai 2012 av Solaar Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det faktum at PSV drar frem Evra viser at han bare troller. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supporter vil ha han ut av laget. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supportere har klaget over han igjennom hele forbanna sesongen. Ærlig talt, Evra? Haha! 4 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det faktum at PSV drar frem Evra viser at han bare troller. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supporter vil ha han ut av laget. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supportere har klaget over han igjennom hele forbanna sesongen. Ærlig talt, Evra? Haha! Fra ca. midtveis i sesongen og ut holdt han et brukbart nivå. Men Ekotto har vært mye bedre. Ellers synes jeg Richards blir oversett på høyrebacken. Han fortjener kanskje ikke en plass på årets lag, men han hadde veldig mange gode kamper gjennom sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå