Gå til innhold

Årets Lag PL 2011/2012

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, enig. Walker er ikke topp-3 engang, og Assou-Ekotto ikke topp-5 engang. Hjelpes.

Og siden noen sannsynligvis kommer til å spørre:

3 bedre høyrebacker: Branislav Ivanovic, Bacary Sagna, Pablo Zabaleta.

5 bedre venstrebacker: Maynor Figueroa, Luis Enrique, Patrice Evra, Gael Clichy, Leighton Baines

Kompany og Skrtel var forøvrig de to beste midtstopperne inneværende sesong. Ellers er jeg forsåvidt enig i at Hart var den beste keeperen. :)

Venstrekantnominasjoner:

David Silva, Juan Mata, Gareth Bale, Anthony Pilkington og Clint Dempsey.

Red.: Klarte å skrive Koscielny istedenfor Kompany, ouch.

Endret av PSV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøss, så bastant du var da. Men det er jo greit at vi har fasiten nå i hvert fall :)

Haha, så nettopp at jeg blingset på Kos og Kompany, må ha sett klønete ut. :wee:

Fortsatt ganske bastant på at de to backene som er valgt kommer langt ned på listene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som nevnt er Ivanovic stopper og Sagna har langt ifra hatt en god sesong, synes ikke det er spesielt kontroversielt å ranke Walker over ham denne sesongen. Zabaleta er jeg enig i er en bedre høyreback men jeg kan forstå at noen foretrekker en spiller med Walkers egenskaper foran ham.

Ang venstreback så synes jeg langt ifra at spillere som Clichy og Evra har hatt en god sesong, skulle jeg valgt en venstreback tror jeg Enrique ville stått høyt på lista men både Baines og Ekotto er der også. Ville valgt bort Baines fordi jeg synes han i likhet med Walker og Johnson ikke bidrar til nok defensiv trygghet.

Lenke til kommentar

Så bare fordi en spiller "egentlig" er midtstopper blir det feil å inkludere ham fra kåringer i andre posisjoner, når han har spilt flest ganger på nettopp de posisjonene?

PS. Ekotto og defensiv trygghet er vel så langt unna hverandre som det er mulig å komme.

Red.: Inkludere, ikke ekskludere.

Endret av PSV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det mener jeg blir feil i en slik kåring, ellers kan vi jo bare fylle opp et lag med de 11 beste spillerne uten å ta hensyn til hvor på banen de spiller og det er jo ikke like interessant, men for all del - hvis det er det man ønsker så har jeg misforstått intensjonen med denne kåringen.

edit: Og det gjelder også din nominasjon av Dempsey for vesntrekanten. Dette blir helt feil mener jeg.

Jeg forstår også hvor du kommer fra angående Ekotto men stusser på at du ikke har problem med å trekke frem Baines og Evra så da tenker jeg at du mer er ute etter å provosere, eller tar jeg feil?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Det faktum at PSV drar frem Evra viser at han bare troller. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supporter vil ha han ut av laget. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supportere har klaget over han igjennom hele forbanna sesongen.

Ærlig talt, Evra? Haha!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det faktum at PSV drar frem Evra viser at han bare troller. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supporter vil ha han ut av laget. Det er en grunn til at majoriteten av Man Utd-supportere har klaget over han igjennom hele forbanna sesongen.

Ærlig talt, Evra? Haha!

Fra ca. midtveis i sesongen og ut holdt han et brukbart nivå. Men Ekotto har vært mye bedre.

Ellers synes jeg Richards blir oversett på høyrebacken. Han fortjener kanskje ikke en plass på årets lag, men han hadde veldig mange gode kamper gjennom sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...