Tamriel Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 hei jeg skal til tyrkia juli og jeg er avhengig av snus.. men de selger det ikke i tyrkia.. bare røyk. pappa vet at jeg snuser men får ikke lov til å røyke.. men hvordan skal jeg forsyne meg med snus der borte? kan jeg gå inn til flyet med 15 snus pakker? jeg har ikke råd til å kjøpe så mange snus på engang. pappa lar meg ikke røyke så hva skal jeg gjøre i tyrkia uten snus? taker for tips Lenke til kommentar
LKUK Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 TaxFree. Kjøp, hamstre for alle penga, bruk kvoten til personer du drar med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Iflg denne http://www.a16.name/no/tyrkia/toll/ er kvoten for import av snus til Tyrkia er 50 gram, dvs 2 pakker porsjonssnus (ca 22 g hver). Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kjøp snus der hvis de har noe norsk kafe elns? Sett det i spania Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Kjøp snus der hvis de har noe norsk kafe elns? Sett det i spania nei andre tips Lenke til kommentar
LKUK Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 dårlige tips Hvorfor spør du i det hele tatt om tips og råd når du ikke tar imot en dritt? Slutt å snus, eller hold kjeft og slutt å klage 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå