Gå til innhold

Fått tilbud om bedriftsabonnement - bør jeg slå til?

Anbefalte innlegg

Jeg ble oppringt av en selger fra Tele2 som kom med det som for mine ører virket som et gunstig tilbud:

299,- i måneden for 3000 ringeminutter, 1000 sms og 1000MB datatrafikk.

Han sa at tilbudet normalt kostet 700kr i måneden men de hadde en kampanje for nyoppstartede bedrifter og dermed kunne jeg få det for 299,- i måneden.

Har for øyeblikket All in 1 fra djuice, bindingstiden er utløpt og i snitt har jeg betalt 735kr i måneden.

Bør jeg slå til på dette tilbudet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha sjekket nøyere vil jeg bare nevne at det hender (ofte) at bedriftsabonnementene har (mye) dårligere priser enn for privatpersoner. Hadde selv mulighet til å få et bedriftsabonnement gjennom Telenor for en stund tilbake og fant ut at det var nesten 50% dyrere og jeg fikk til og med mindre datatrafikk etc. for det. Har ingen info om konkrete abonnementer, men kan være greit å ha i bakhodet at det ikke nødvendigvis er billigere å benytte bedriftsabbonement.

Uansett så virker det der som et godt tilbud, men jeg har ikke sjekket selv med forskjellige leverandører, det er jo veldig enkelt å gjøre selv :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som sagt får du ofte bedre priser som privatperson, men bedrifter er ofte prioritert på kundesørvis.

Veit du om prisen er med eller uten moms? Talkmore har et lignende abonemment: 3000min/2000sms/1000MB til 349,- inkl. mva, som betyr 280 kr før mva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...