RoyalGard Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei folkens Jeg fikk ødelagt mine briller helgen, og fikk et tips om at det fantes en Gunnar Optics butikk ved nasjonalteateret som selger disse? Jeg har ikke tid til og lete etter butikken (p.g.a jobb) så om noen har vært der kan gi meg en kort beskrivelse hvis jeg står ved Narvesen @ nasjonalteateret (Utenfor altså) Takker Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ingen som har en ide ? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) V nasjonalteateret? Nei det vet jeg ikke. Mulig Spaceworld inne på handlesenteret Karl Johan, eller? Edit: Eller Datakjeden som ligger v Saga kino kanskje? Vet ikke om den er åpen ettter Amentio konkursen. Endret 15. mai 2012 av CWH Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Skal sjekke Spaceworld.. Takk for tips.. Jeg fant det heller ikke selv i går... Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Siste Post: Fant stedet, så til alle andre som evt Lurte: Blå logo, på krysset mellom ruseløkkveien og prinsens gate. Ligger ved siden av rundkjøringen ved national theateret. Er en fancy interiør butikk ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå