skravlekaspar2000 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 som i topic: noen som vet hvor lang tid det tar før pakke hentes, til de kommer inn på konto til den som skal ha de? .sk Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Vanligvis 7-10 dager fra pakken er hentet og betalt på postkontoret. Dette er i alle fall min erfaring. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jepp ! ca. en uke. Men hvis du har konto i postbanken så er det et par dager :wink: Lenke til kommentar
skravlekaspar2000 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 kjipern. er det mulig å være så treige? de sniker vel til seg en del i finansinntekter hvis så er tilfelle.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ja, de er forholdsvis trege egentlig. Derfor jeg alltid foretrekker forhåndsbetaling, men er mange som er skeptiske, selv om jeg gir dem all mulig kontaktinformasjon. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå