MiiX Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvor mye må jeg ut med for å få ett bra lydanlegg? Er 5.000,- bedre enn det som følger med i en eks BMW 318? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 om 5000 er budsjettet ditt kan du alltids forbedre det du har. bytte spiller, frontsett og kjøpe en forsterker til å drive det. hvordan musikk hører du på? gjør det lettere å si hva du evt bør kjøpe! Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Mye rart egentlig. Mye med bass i, men det er veldig variert, country er ikke så unormalt det heller. House musikk går der en del i. Dersom du vet hvem Lt. Wee er fra NRK MP3, så er mye av musikken min derifra. Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 om jeg var deg ville jeg isåfall startet med å kjøpe en grei Pioneer spiller, bra frontsett, og hadde ikke nølt med denne forsterkeren! der har du et bra oppsett til å starte med. etter det går du videre til å kjøpe deg en basskasse med element og forsterker, og da trenger du ikke stort mer enn denne pakken for å få det lydbildet du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå