Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til å bli sammen med eksen igjen.

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 21 år som ble nylig dumpet av kjæresten min. ho er da 18 år gammel, og vi har vært sammen i 1,5 år. men jeg var ikke med ho på 1 mnd siden jeg var på ferie så kom jeg hjem, da ringte ho meg å gjorde det slutt med meg. ho sier at du ikke elsker meg lenger og det kommer aldri bli meg og ho igjen. men føler ho stenger sine følelser inne og prøver at jeg skal hate ho. men ho har sagt at ho kan møte meg i morra så noe tips hva jeg skal si til ho og overbevise henne at kanskje vi kan bare starte med et vennskap og utvikle det. jeg har verken vært utro eller noe annet. jeg kan ikke tvinge henne til elske meg men jeg føler bare etter 1,5 år kan man bare ikke hate meg sånn. og ikke bryr seg om meg. ho driter i meg rett og slett. jeg sliter veldig mista jobb og venner og en del av familie pga av at jeg ikke gir opp den jeg elsker høyt og den mest verdigfulle jeg har i verden. tips til å i ihvertfall til å kunne løse dette. ikke at vi blir sammen igjen men at vi bare ser hva tiden bringer hvis vi starter med blanke arker. Trenger virkelig hjelp

Endret av Bobbytry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg klarer ikke jobbe med tanken at ho er sånn, og noen av mine venner orker at jeg bare piner meg selv og tenker på ho , så de har sluttet å kontakte meg og vil ikke være med meg. familien vil ikke at jeg skal være såpass avhening av ho , så de vil ikke snakke med meg før jeg har ordna med ho og fått livet på rett spor igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kanskje du skalø møte henne, og ikke si et kløyva ord! La henne heller komme med det hun tenker og føler, så kan du/dere etterpå sortere.

Ellers får jeg intrykk av at det er du som er mest på "hugget", og at hun vingler - da er det best at den som er vinglete får styre - hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sånn er det å være forelsket - og forelskelse er faktisk den eneste form for akseptert galskap som ikke kvalifiserer for automatisk innleggelse ...

Moro, ikke sant?

Men fra spøk til alvor

Du har 50% sjanse for å vinne - jeg kjenner mange habile spillere som hadde kaste seg over slike odds. Om du får nei, så er det vondt der og da - tiden leger alle sår, og det finnes da enda ca 4 milliarder kvinner (minus 1 :green: ) du kan gjøre dine hoser grønne hos.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har ingenting å tape på dette , så alt annet enn aldri se deg og aldri kontakt meg er seier. håper bare ho skjønner meg og hvor viktig det er.

Et siste råd på veien: Ikke selg ræva di billig nå!!!

Her er det du som er oppover øra forelsket - og det betyr at den lille søte, kan ved ferten av "makt", plutselig forandre seg til en skrekkøgle.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg er redd for at ho sier til meg etter praten at ho aldri vil se meg igjen eller aldri kontakte meg igjen. det vill vært enorm skuffelse for meg. vet ikke hva jeg skal si hvis ho sier det da.

Ja, og hvis hun sier det, hva skal du gjøre da? Fortsette å håpe? Hun har allerede sagt til deg hva hun vil, og det må du respektere. Hvorfor må du få det bekreftet atter en gang? Du har allerede mistet venner og familie på grunn av det. Gjør deg selv en tjeneste og kutt henne ut før du gjør det verre. Hun eier ballene dine så jævlig nå at det gjør vondt å lese.

Endret av Mannetøs
Lenke til kommentar

Har ingenting å tape på dette , så alt annet enn aldri se deg og aldri kontakt meg er seier. håper bare ho skjønner meg og hvor viktig det er.

Hvorfor bry seg? Det er en grunn til at hun har gjort det slutt, og vil etterhvert få seg ny type som hun vil ønske å fokusere mesteparten av sin oppmerksomhet på. Alt du vil være for henne da er innpåsliten og irriterende, og tro meg når jeg sier at dette er noe du ikke gidder å være vitne til. Om du driter i henne nå kan du i det minste gå fra dette med hodet hevet når den dagen kommer.

At hun er alt du har drømt om er bare noe du innbiller deg, og det dummeste du kan gjøre i denne situasjonen er å ha kontakt med henne, og ihvertfall å møte henne. Det eneste du skaper er en ond sirkel med følelser som du aldri klarer å gi slipp på, samtidig som du gir henne en følelse over å kunne kontrollere deg. Gi faen, dropp henne og aldri se deg tilbake.

En annen ting er at etter så lang tid som kjærester er det ingenting som heter å starte med blanke ark. Blanke er å være nyforelsket, og det er ikke en følelse man oppnår igjen med en person man har gjort det slutt med. Antageligvis er hovedgrunnen til at hun gjorde det slutt på grunn av hennes unge alder når dere ble sammen, og nå er hun ute etter å utforske nye fisk i havet.

Det er ikke meningen å høres veldig kvass ut, men jeg har opplevd det samme selv flere ganger.

Edit: skrivefeil.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Det er ikke meningen å høres veldig kvass ut, men jeg har opplevd det samme selv flere ganger.

For min del synes jeg ikke du høres krass ut i det hele tatt, men innlegget bærer heller preg av å være skrevet av en person som har vært gjennom det fyren går gjennom nå.Da husker du sikkert også at det andre sier ikke spiller en dritt rolle, det gjorde det i hvert fall ikke for meg. Hun er honningbien og alt som er, blomster, sommerenger, "vi har så mange minner sammen" og blablabla. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, men fy faen så underverker det gjorde og ikke ta kontakt. Er det slutt så er det faen meg slutt.

De aller fleste i en slik situasjon spør etter råd for å høre det de vil høre. Ikke for hva de trenger å høre. Mann deg opp.

Endret av Mannetøs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...