Gå til innhold

Beste komedie film?

-kga-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dr. Strangelove er den helt klart beste komedien IMHO, men så er jo den også like mye satire/drama/action som komedie.

Andre gode:

-Monty Python and the Holy Grail

-Chaplin, den diktator filmen der han spiller "Hitler"

-Ace Ventura og Dum og Dummere

-Finding Nemo

Skal ikke rakke ned på noen fordi noen mener en film er morsom, det er tross alt ganske forskjellig fra person til person. Men det var en film noen nevnte her, Dogma. Uff den var tragisk, en av de dårligste filmene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på en film om en (nederlandsk tror jeg) familie som flytter til Usa og gjør masse tull ???

Mener å huske en film som het "Familien Fludder" eller noe sånt, som minner om den beskrivelsen der. Var hvertfall en sånn nederlandsk familie, husker ikke om de flyttet til USA, men det var i alle fall en utrolig morsom film. Kunne ønske jeg fikk tak i den igjen...

Lenke til kommentar
Braindead

Bad Taste

&

Evil Dead 2:Dead by Dawn

Enig her ja. :D

OG yupp, Braindead er Zombie-Juice kompressorklipper som er turbo aldet med intercooler og hele greia. *ler* ;)

Men kaste seg på litt mere morro her.

Meet the feebles - Peter Jackson film, Også kalt "Muppets on Acid". *flirer enda selv om det er år siden jeg så den sist. *ler*

Gode gamle Peter Jacksons splatter karriere er bare helt konge. :o)

Evil Dead serien har også 3'ern Army of Darkness. Hvor Ash er i middelalderen og vil tilbake. Den er også morsom, ikke så splatter grøsser, men mere humor lagt i denne. Men gøy allikevel. hehe

Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på en film om en (nederlandsk tror jeg) familie som flytter til Usa og gjør masse tull ???

Mener å huske en film som het "Familien Fludder" eller noe sånt, som minner om den beskrivelsen der. Var hvertfall en sånn nederlandsk familie, husker ikke om de flyttet til USA, men det var i alle fall en utrolig morsom film. Kunne ønske jeg fikk tak i den igjen...

jess Familien Flodder

...den var veldig morsom ja...

det var i 2'en de reiste til Amerika, er visst blitt laget 3 Flodder filmer.

må maile tv2 og be de sende den i reprise, eller var det nrk som sendte den? :-?

flodder2.JPG:lol:

Lenke til kommentar
Braindead

Bad Taste

&

hoho husker brain dead

var det ikkje der han typa gjikk rundt med grasklypper og laga zombie-juice? :lol:

:yes:

:lol::lol:

jeg så en divx som het brain dead akuratt og den handla om det du sa, men på starten sto de deth alive. så jeg var usikker på om det var brain deth.

men det var en sjuk film i vert fall. Sjuk men morrsom.

Lenke til kommentar
Braindead

Bad Taste

&

hoho husker brain dead

var det ikkje der han typa gjikk rundt med grasklypper og laga zombie-juice? :lol:

:yes:

:lol::lol:

jeg så en divx som het brain dead akuratt og den handla om det du sa, men på starten sto de deth alive. så jeg var usikker på om det var brain deth.

men det var en sjuk film i vert fall. Sjuk men morrsom.

Filmen har to navn, Dead Alive & Braindead, så det var braindead du så :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...