abcd423417984 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Liker du dophuene fra clerks, mallrats og dogma (visstnok også chasing amy og scream 3 også) så se jay & silent bob strikes back. Den er genial! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 masse bra svar her. Men er det noen av komediene som har samme slaks humor som det er i American pie 1-2 , jalla jalla og den slaks?? Liker all slaks komedier bare de er morrsome, men den humoren som er i de oven for er ganske kul da. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hm... Ikke min favorittsjanger men du har da filmer som Roadtrip og Dude, where's my car? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 er jo kommet en ny american pie film da... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 american pie 1&2 not another teen movie jay and silent bob Dum & Dummere Life of brian + fler , det er så vanskelig å komme på i farten. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Filmer som er verdt å nevne her (i tillegg til de som allerede er kommet fram: Rat Race Jeg, Meg og Irene The big hit - egentlig action, men må ses som komedie da det er eneste den duger som :smile: Monsters Inc. , Is - tid, Shrek +++ Edit: Kom på en til. Evolution er ganske morsom. Off topic edit: Til Lord-KGA - Det heter alle slags filmer, ikke "slaks". - Kun ment som vennlig tips... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Monthy Pyton og alt fra mel brooks.. go Spaseballs Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 møkka film om karer på tur i engelsk natur Tynn handling Utrolig morsom V Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Mange er allerede nevnt; Ace ventura 1&2, dum dummere, The naked gun filmene, spy hard, mr. bean den store katastrofen, er noen av dei eg kommer på akkurat nå. så og si alle filmene med Jim carey Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 så og si alle filmene med Jim carey Ikludere det cable guy og den andre dritt kjedelige filmen der han er innesperret i en iscene satt verden? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 -Porkys 1,2,3 <-- De feteste filmen ever! -Braindead -Dum og dummere -Bad boys -Blue streak + mange flere jeg ikke husker nå! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 How High, Not another Teen Movie og Dum og Dummere Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 The Emperors New Groove (vanvittig morsom tegnefilm!) Shrek Chicken run (Flukten fra hønsegården) The Truman Show Jeg, meg og Irene The Mask The Grinch (ok så er jeg Carrey fan..) Galaxy Quest (merkelig morsom) Eight Legged Freaks (skvette-grøss komedie) The Birdcage Noen av filmene jeg har. De siste jeg kjøpte var xXx og Fast and Furious. Ikke komedier, kanskje, men Diesel har en herlig porsjon selvironi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Liker du dophuene fra clerks, mallrats og dogma (visstnok også chasing amy og scream 3 også) så se jay & silent bob strikes back. Den er genial! det kuleste er jo fra Chasing amy da Jay sitter å spister salt lo meg nesten ihjel.. hohohohohohhoho Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hva med jay & silent bob strikes back? Det er en av de morsomste filmene jeg har sett. (sett den 5ganger) Ellers må jeg bare si: Bruce Almighty Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 så og si alle filmene med Jim carey Ikludere det cable guy og den andre dritt kjedelige filmen der han er innesperret i en iscene satt verden? Hva er galt med The Truman show og Cableguy? men selvfølgelig, vær sin smak. God helg og god lørdags kveld/natt alle sammen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Alle Monty Pyton Kung POW Ace ventura The mask 8) Hot Shots 1 og 2 Lenke til kommentar
Pee Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hehe komedie så det holder! 1. Mafia!(genial) 2. Hot shots 3. Hot shots 2 4. American pie 5. American pie 2 6. American pie - The wedding(3)(denne har ikke kommet på kino enda, men som jeg tror kommer til å være bra) 7. Wan wilder Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 6. American pie - The wedding(3)(denne har ikke kommet på kino enda, men som jeg tror kommer til å være bra) dette er hva som er feil med verden i dag ..folk sier en film er bra uten å ha sett den .. og de har for høye forhåpninger .. er du ikke lei av å bli skuffet? American Wedding er b0000000000000ring .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå