Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få jenter til å tenne/bli kåt?


Anbefalte innlegg

Men jeg blir helt sinnsykt vill og våt når jeg blir kysset bak på siden av nakken min (til min høyre) og oppover mot håret.

 

 

Well hello there, neida. Det du skrev var utrolig hjelpsomt! :)

 

Stryk over hele henne, du kan fint starte med det som vanlig kos, og så går du nærmere og nærmere de seksuelle kroppsdelene. :) Lytt til pusten hennes, så finner du fort ut hva hun liker best. Alle jenter er forskjellige, så jobben er å finne de stedene hun tenner av.

 

Ellers er det vel en ganske safe slager å stryke i nærheten av puppene og på innsiden av lårene, og "tilfeldigvis" komme borti de mer følsomme stedene noen ganger. ;)

 

Den med pusten var hjelpsom!

 

Det funker vannvittig bra, så lenge man gjør det riktig ;)

 

Rolige sirkelbevegelser bak kneet, der hvor huden er mykest/tynnest og mest følsom. Det fungerer for øvrig aldri om man gjør det på seg selv, merkelig nok.

Hmmm, høres vanskelig ut :p

Jeg fikk det til å fungere veldig bra første gangen jeg prøvde det. Det er bare å rotere en finger forsiktig inne i "gropen" bak kneet, så finner du fort ut hvor du treffer de riktige nervene. :)

 

Hmm, kan prøve litt å finne mer om det! :D

Endret av Elvis Plesly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Den største erogene sonen er faktisk hjernen - Så hvis du ikke ser annen mulighet, så kan du forsøke å bruke "vettet"

 

? Hva mener du

 

Bruke hue ...

 

Hvis lystene blir for sterke, er det ikke uvanlig at menn tenker med kuken, og det er sjeldent det smarteste hue å bruke

Lenke til kommentar

Den største erogene sonen er faktisk hjernen - Så hvis du ikke ser annen mulighet, så kan du forsøke å bruke "vettet"

 

? Hva mener du

 

Bruke hue ...

 

Hvis lystene blir for sterke, er det ikke uvanlig at menn tenker med kuken, og det er sjeldent det smarteste hue å bruke

 

Jeg har ganske sterkt vett, så det er ikke et problem.

Har bare lyst til å komme llenger i forholdet.

Lenke til kommentar

Metode inkludert KISS (keep it simple, stupid):

 

Under en koseøkt som består av munn-til-munn-metoden og kropp-mot-kropp-metoden(ikke sex, om jeg har fortstått TS riktig), før hånden hennes mot ditt forhåpentligvis harde lem slik at hun kjenner det utenpå buksen. Om hun begynner å masere på kuken, ta den harde krigeren ut av buksen og plasser den i hånden hennes. I de fleste tilfeller skjønner hun situasjonen og begynner å bevege hånden sin opp og ned. Om en liten BJ er ønskelig, verbaliser "Sug meg". Nå er det stor sannsynlighet for at hun er blitt kåt (jeg også faktisk, ettersom jeg skrev dette)

Endret av logaritmemannen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stryk henne langs kanten av klærne saaakte, pleier funke bra. Bruk masse god tid. Pust henne i nakken og sånt. Pjusk henne i håret og lukt på det, hvisk at du liker det osv....

 

Ja du,

Hva mener du med kanten av klærne? Og det med håret, skal si at jeg liker håret hennes sant?

 

Metode inkludert KISS (keep it simple, stupid):

 

Under en koseøkt som består av munn-til-munn-metoden og kropp-mot-kropp-metoden(ikke sex, om jeg har fortstått TS riktig), før hånden hennes mot ditt forhåpentligvis harde lem slik at hun kjenner det utenpå buksen. Om hun begynner å masere på kuken, ta den harde krigeren ut av buksen og plasser den i hånden hennes. I de fleste tilfeller skjønner hun situasjonen og begynner å bevege hånden sin opp og ned. Om en liten BJ er ønskelig, verbaliser "Sug meg". Nå er det stor sannsynlighet for at hun er blitt kåt (jeg også faktisk, ettersom jeg skrev dette)

 

HAHAHA! Fyfaen made my day. Kan sikkert fungere, men herregud virket utrolig morsomt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...