Åsmund Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ja jeg vet det er mange som har spurt det samme men jeg prøvde å søke og jeg prøvde å sjekke det ut ved å kikke igjennom 7-8-9 sider i spill kategorien men fant ingenting. Er det noen svar-vennlige sjeler der ute? har de nyeste driverene både til hk og sk. saphire radeon 9600 atlantis pro msi k7t 266 pro eller.no 640 mb ram 1,3 duron cpu Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har du ATI-Fixen som trengs ? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 jeg har sett den men ikke prøvd den, fordi problemet jeg så den skulle fikse var, en grafikk klikk, og de nyeste driverene skulle fikse det. tror jeg. jeg kommer ned i 20 fps av og til. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 instalerte ati fixen men den hjalp ikke...er det noen instillinger i sk jeg trenger å gøre? Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 cs går på cpu da men merkelig at du får så lav fps... prøv å sette graffiken til 640x480 og eventuelt skru av Antistrpohic filter og vertivcal sync (AA skall altid vaere av!) oppgradere til 2500xp og kongebra hovedkort med 512 ram kommer vell på litt over 3.2k en jeg kjenner fikk fps dropp på 1500xp og kjøpte seg 2500xp og etter det hadde han 100 fps dønn stabilt med ati 9500 pro (ja han hadde prøv absolut alt) Desverre må du nokk ut med de sure 3000krne for å kjøre cs stabilt men da klarer du kansje hl2 oxo mvh en cs guru Edit: ATI fix er for cs 1.0 ellerno da... den er vist innebygd i de nyeste cs patchene Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Korfor ska AA alltid vara av da? noen god grunn? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 ja...har kjøpt meg et abit NF7-s hk og xp2600 men hk var fucka. sendte det i retur og spurte om å få et msi kort istede så nå venter jeg og venter. før hadde jeg 1,13 athlon 384mb ram og geforce2 mx og hadde 60fps konstant. hvor er AA greiene? jeg finner det ikke. kanskje ikke forkortelsen står i egenskapene men hele navnet. det forkortelsen står for? isåfall hva står den for? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ingen problem å spille på 800x600 med en Thunderbird 1000MHz, og likevel ha 90fps. CS krever ikke spesielt mye, og om det er favorittspillet ditt ser jeg overhodet ingen grunn til å oppgradere noe på hardwaren din. Men har du en forbindelse som ikke er helt topp, vil det kunne påvirke fps. Jeg vil tro det er her problemet ligger. Har du packetloss, choke? Slikt kan være mer avgjørende. -P- Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 jeg har 0 choke Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 hvor er AA/AF? hviis af er antistropisk filtering el.no får jeg ikke slått den av i. bare sette den ned til 2 x isteden for 16x Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jepp, der har du funnet det. Right click -> properties -> settings -> Advanced -> OpenGL (regne med at det e detta du kjøre CS under). Både AA(Anti Aliasing) og AF(Antistropisk Filtering) Stemme det. Får den ikke lavere en 2x men med ditt kort så burde en ikkje trenge skru av AA, AF eller Vsync. Har R9700 selv. Kjører nest høyeste oppløsning på 100 hz stabilt. Ditt kort e ikkje så mye dårligere. Ser at prossesor og slik ikkje e på topp. men hvis du får nytt snart. så kjør alt på fult. Har du drops da e det ikkje skjermkortet det står på. Kanskje en CS reinstalasjon hadde gjort seg. Hjelpe mot det mesta. Me = trøtt = muligens lite sammenhengende post. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 vel posten var bra nok for meg. takker Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 prøv å skrive "fps_max 101" i console.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hvor er AA/AF?hviis af er antistropisk filtering el.no får jeg ikke slått den av i. bare sette den ned til 2 x isteden for 16x Joda, du får skrudd den av, sett på "application preference" Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hvor er AA/AF?hviis af er antistropisk filtering el.no får jeg ikke slått den av i. bare sette den ned til 2 x isteden for 16x Joda, du får skrudd den av, sett på "application preference" Men hvis spillet vil ha 4x så får du 4x og det er ikke av Men CS har vel kanskje 0 som standard? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hvor er AA/AF?hviis af er antistropisk filtering el.no får jeg ikke slått den av i. bare sette den ned til 2 x isteden for 16x Joda, du får skrudd den av, sett på "application preference" Men hvis spillet vil ha 4x så får du 4x og det er ikke av Men CS har vel kanskje 0 som standard? jepp Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 jeg prøvde å reinstalere hl.... instalerte hl ferdig(ikke cs) og gikk på multiplayer, og meldingen kom frem, your half life executeble is out of date. update to the newest version? jeg klikka ok men da kom denne meldingen frem. your half-life is up to date. har prøvd å innstalere csv1.5full, cs update.hlupdate og cs international. ingenting virker...vel cs update og cs international får jeg ikke instalert. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 brukte bare den kopierte cs, ikke instalerte og spilte litt. jeg gikk igjennom røyken med 60 fps...så det er kanskje hovedkortet da...kameraten min hadde samme cpu g4mx og cs gikk fint men han har nforce2 hk.(suttle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå