Gå til innhold

ABBs ideologiske grunnstener


  

50 stemmer

  1. 1. Hva anser du som ABBs ideologiske grunnstener?

    • Kristendom
      14
    • Nasjonalisme
      31
    • Rasisme
      8
    • Hensikten helliger midlene
      18
    • Anti-islamisme
      28
    • Annet
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener trådstarter at en skal svare om en mener at ideologien spiller liten rolle. At alvorlige personlighetsforstyrrelser og psykisk sykdom uansett ville ledet til sinnsyke handlinger basert på hva som tilfeldigvis utpekte seg politisk, ideologisk eller som et samfunnsproblem på et gitt tidspunkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kanskje ideologien fungerer som et reglement, og at påbud og regler den inneholder, er med på å strukturere tanker/følelser til ustabile typer. Uten motivasjon for å følge slike reglementer, ville kanskje typer som abb bli synlige på ett tidligere tidspunkt, og før det tipper helt over.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Man må ihvertfall skille mellom de som blir med i en ideologi som man blir sendt ut for å drepe, som f.eks al quaidas selvmordsbombere, og grupper og individer som aksepterer å drepe for å sloss mot/for noe uten at de er noe som kreves av noen andre eller ideologien i seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg for min del er føler en viss uro ved mange trekk i tiden, og det meste av trekkene relaterer jeg til en endret klode hvor utviklingen har presset frem til en ny fordeling av felleskaken vår - og at de som før har fråtset nå bekymres over utsiktene til en strengere diett.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt se at dette er en idaologi, videre skiller han seg ikke ut fra flertallet på Stortinget i så hendseende.

 

Hvor mange nordmenn har flertallet på stortinget skutt og drept

Anser du at livene til utlendinger er mindre verdt enn nordmenns?

 

Dog, siden du spør: http://no.wikipedia....koppgj%C3%B8ret

 

i aksjoner for å undergrave demokratiet i Norge
Såvidt meg bekjent ser det ikke ut til at formålet til ABB var å "undergrave" (eliminere) demokratiet, tvert imot, det ser ut til å ha vært nettopp å "bruke" demokratiet til å oppnå hans egne mål (reduksjon av innvandring) ved å påvirke flertallets mening om saken i hans egen rettning.

 

Hvorvidt han har lykkes er foreløbig usikkert, men han har utvilsomt satt innvandringspolitikken frem til vurdering av folket, og desverre er jeg redd han tildels vil lykkes i sitt forsett.

 

i forsøk på å starte væpnet revolusjoni den hensikt å skape et religiøst/sekulært totalitært/fascistisk regime?
Du er klar over at religiøs og sekulær er antonymer?
Et antonym (fra gresk; anti = mot og onoma = navn) er et ord som har motsatt betydning av et annet ord.
http://no.wikipedia.org/wiki/Antonym

Dermed er ditt utsagn meningsløst i den delen.

 

Ellers kan jeg ikke si at jeg har fått med meg at hverken vepnet revolusjon, eller totalitært/fascistisk styre befinner seg bland ABBs formål. Dog, du har sikkert gode grunner for din beskrivelse som du gjerne vil dele med oss andre?

 

Hvor mange av dem på stortinget på venstresiden har gått til drapsaksjoner fordi FRP er ved makten?

Hvor mange av dem på stortinget på høyresiden har gått til drapsaksjoner fordi SV er ved makten?

Det er en fordel om du prøver å forstå det jeg har skrevet før du svarer.

 

Hvor mange på stortinget anser det som legitimt å drepe sine meningsmotstandere her til lands?
Nei, de foretrekker vel å drepe kun de som befinner seg i utlandet? Libya, Afganistan, etc

 

Det er overhode ikke sammenlignbart.

Tja, jeg ser ikke store forkjeller mellom politikerne jeg. De er stort sett enige om at de selv har rett, og at det er greit å bruke vold (eller trusler derav) for å få andre til å lyde deres vilje istedenfor sin egen.

 

Ja, jeg er klar over at det er antonymer; Det var derfor jeg la til begge muligheter fordi stortinget ikke er helt sekulært eller religiøst ved å bruke skråstrek som betyr "eller".

Det er både tenkelig at sekulære og religiøse fra stortinget måtte ønske å utføre aksjoner dersom de var som ABB.

 

Nå var landssvikeroppgjøret en rettsak mot landsforrædere: Mennesker som valgte å undergrave demokratiet bidro til å sende mange av våre landsmenn i døden, mens andre torturerte og likviderte mennesker som ønsket å ende den uprovoserte okkupasjonen av Norge.

30 mennesker fikk dødsstraff.

Disse 30 var blant annet medskyldig i at de norske jødene ble sendt til utryddelsesleirer.

 

Jeg forstår meget godt hvordan og hvorfor dødsstraff ble innført for disse menneskene:

De meldte seg ut av Norge og burde vært fratatt statsborgerskapet sitt, blitt tatovert med nazikors og deres navn i pannen, med bedøvelse, og sendt ut i en jolle 20 mil ut fra land i nord-norge -- med mindre tyskland ville tatt ansvar for dem og straffet dem der.

 

Til sist:

Drap er udemokratisk.

 

 

- Hvordan vil du karakterisere Breiviks synspunkter, spør Holden.

- Jeg deler Emberlands definisjon, som fascistisk. Fascisme som sådan kan romme mye forskjellig, det er ikke en konkret ideologi hvor alle er enige om alt. Når man ser hva som kommer frem i manifestet og rettssaken er det klart at hans verdensbilde, at vi står overfor en okkupasjon og skjult trussel, så er det et tankegods man finner i kontra-jihadismen, sier Strømmen.

- Samtidig er det elementer fra nasjonalsosialisme, han gjør det ikke åpent, men han har vist til terrorister som har vært aktive i Tyskland, som eksempler på militante nasjonalister - så er det egentlig en referanse til nazister.

 

 

- Hvordan vil du karakterisere Breiviks synspunkter, spør Holden.

- Jeg deler Emberlands definisjon, som fascistisk. Fascisme som sådan kan romme mye forskjellig, det er ikke en konkret ideologi hvor alle er enige om alt. Når man ser hva som kommer frem i manifestet og rettssaken er det klart at hans verdensbilde, at vi står overfor en okkupasjon og skjult trussel, så er det et tankegods man finner i kontra-jihadismen, sier Strømmen.

- Samtidig er det elementer fra nasjonalsosialisme, han gjør det ikke åpent, men han har vist til terrorister som har vært aktive i Tyskland, som eksempler på militante nasjonalister - så er det egentlig en referanse til nazister.

To mennesker, hvorav den ene historiker, definerer ABB som fascistisk.

 

http://www.aftenpost...icle6840116.ece

 

I tillegg kan man bare lese i manifestet hvordan han ønsker en revolusjon hvor resultatet er anti-demokratisk med mindre majoriteten av folket støtter de revolusjonere sin ideologi.

 

Han ønsker ikke demokrati.

 

 

Tja, jeg ser ikke store forkjeller mellom politikerne jeg. De er stort sett enige om at de selv har rett, og at det er greit å bruke vold (eller trusler derav) for å få andre til å lyde deres vilje istedenfor sin egen.

 

Da burde du opplevd Quisling og NS.

 

Jeg har ikke opplevd fysisk vold utøvet av regjeringen her i landet mot landsmenn så lenge jeg har levd.

Dessuten er de fleste politikere reflekterte; De forstår at de selv har feil, men kan ikke inrømme det.

I motsetning til ABB, hvis narcissisme ikke tillater ham å innse feil uten at han koker over av frustrasjon på grunn av kognitiv dissonans.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Til sist:

Drap er udemokratisk.

Stemmer ikke i det hele tatt.

 

Politikk omhandler fundamentalt spørsmålet om hvordan man skal bruke vold for å oppnå sine målsettninger (målene varierer, ikke midlene).

 

Drap er som sådan KUN ett noe sterkere virkemiddel enn vanlig praksis blandt de alterantive voldshandlinger som politikerne vurderer som nødvendige for å oppnå sitt mål.

 

Det er intet udemokratisk i denne voldsbruken som Staten driver med og hvorvidt den innebærer drap er noe de forskjellige forhold avgjør. I Libya har den Norske Stat uten tvil drept endel folk, likeså andre steder og til andre tider. Faktisk ble da Norge opprettet ved at Harald Hårfagre drepte sine motstandere.

 

To mennesker, hvorav den ene historiker, definerer ABB som fascistisk.
Er det mulig for to mennesker å ta feil på samme måte? Er det mulig at flere mennesker tror på Gud, og på tross av dette at Gud ikke eksisterer.

 

I tillegg kan man bare lese i manifestet hvordan han ønsker en revolusjon hvor resultatet er anti-demokratisk med mindre majoriteten av folket støtter de revolusjonere sin ideologi.
Beklager, men jeg har IKKE studert det i detalj og kan ikke huske i farten å ha sett det du påstår, så jeg må nesten be om kildehenvisning.

 

Han ønsker ikke demokrati.
Idem

 

Tja, jeg ser ikke store forkjeller mellom politikerne jeg. De er stort sett enige om at de selv har rett, og at det er greit å bruke vold (eller trusler derav) for å få andre til å lyde deres vilje istedenfor sin egen.

 

Da burde du opplevd Quisling og NS.

Tja, det var muligens noe mer villig til å bruke de samme midlene for å oppnå SINE formål. Men samme ulla.

 

Jeg har ikke opplevd fysisk vold utøvet av regjeringen her i landet mot landsmenn så lenge jeg har levd.
Les Norges lover, videre forklar meg hvorfor så mange har "frvillig" gått i fengsel for ting som ikke skader andre mot deres egen vilje? Stor del av de fengslede er grunnet i victimless crimes.

 

Dessuten er de fleste politikere reflekterte; De forstår at de selv har feil, men kan ikke inrømme det.
De som har forstått det går av, og blir umiddelbart erstattet med nye idealister som ikke har forsått noe som helst, men som er lojale mot partiledelsen.

 

 

I motsetning til ABB, hvis narcissisme ikke tillater ham å innse feil uten at han koker over av frustrasjon på grunn av kognitiv dissonans.

Beklager, men jeg kjøper ikke teorien om at "det han gjorde var så galt at han MÅ være splitter pine gal".

Lenke til kommentar

Da er vi helt uenige.

 

Drap av ens meningsmotstandere innen samme land er ikke udemokratisk????

Er det ikke udemokratisk om noen fra FRP skyter mennesker fra AP på grunn av deres politiske meninger i et forsøk på å få støtte for sin sak??

...

 

Jeg tror ikke at politikere flest er psykopater, men normale empatiske og sympatiske mennesker.

 

Jeg er overbevist om at ABB lider av narcissistisk personlighetsforstyrrelse / er psykopatisk -- men ikke nødvendigvis psykotisk -- han mangler empati og forståelse av at alle individer, i gjennomsnitt er like intelligent og reflektert som en selv.

-Mange kosmetiske kirurgiske operasjoner som 20-åring.

-Tar æren for andre sitt arbeid i manifestet; Han siterer andre uten å oppgi kilde eller at det ikke er han selv som skriver.

-Han lager sine egne obskure ritualer, kategoriserer hvem som skal leve og hvem som skal dø og lager et regelsett han ønsker at alle som blir med i klubben hans skal følge.

-Han tror at klubben hans vil bestå av millioner av mennesker om noen tiår.

-Han tror oppriktig at ting vil skje slik han har beskrevet det i manifestet.

 

Jeg har både lest bibelen og manifestet, og akkurat som jeg tolker bibelen som en suppe med voldelige lover og eventyr, så tolker jeg Breivik sitt makkverk som en suppe av kristen-fascistisk idealisme, vrangforestillinger og løgner.

 

Akkurat som med bibelen er ikke problemet å finne eksempler på fjas, men å få folk som er uenige i ditt syn om makkverket til å akseptere konklusjonen din fordi makkverket er så stort at mennesker "føler" hva det handler om framfor å se på hva hvert avsnitt forteller om og konkludere om hva ytreren sitt budskap er ut i fra dette.

 

Hva mener ABB med dette avsnittet?

Rather, those who would defeat cultural Marxism must defy it. They must use words it

forbids, and refuse to use the words it mandates; remember, sex is better than gender.

They must shout from the housetops the realities it seeks to suppress, such as our

opposition to Sharia on a national and local level, the Islamisation of our countries, the

facts that violent crime is disproportionately committed by Muslims and that most cases

of AIDS are voluntary, i.e., acquired from immoral sexual acts. They must refuse to turn

their children over to public schools.

Kristen-konservativ holdning oppdaget.

Dette refererer åpenbart til homofili.

 

Poenget er:

Han brukte copy-paste funksjonen ivrig og tullet er 1500 sider langt og fullt av svada.

 

Her snakker han om å erstatte regjeringene i europa med hans egen tribunal med styre over militær og politi:

Description of the terms of capitulation

You are to immediately order the national police and military forces in the respective

countries to stop persecuting any and all armed National Resistance

Movements/Indigenous Rights Movements and allow us to create a tribunal consisting of

20 cultural conservative/nationalist intellectuals/political leaders per country. These

individuals must oppose Islamisation, multiculturalism and have a long and credible track

record in patriotic oriented political activism. All selected individuals must be staunch

supporters of nationalistic ideological principles.

You are to immediately allow this tribunal to mobilise a patriotic military force (known as

patriotic transitional guards) by allowing the tribunal, the representatives of the National

Resistance Movements unrestricted access to the state broadcasting channel.

As soon as a military force/armed militia consisting of 1000 per 1 million citizens has

been established, the tribunal will declare a temporary suspension of the constitution.

This will be followed by a declaration of martial law which will last until a new

government has been established and order has been restored. The force of “patriotic

transitional guards”, lead by the tribunal, is then to gain full control of the national

military and police forces. Efforts will then be made to immediately secure control of the

border and all significant state institutions. The tribunal will exercise the right to veto all

new bills and dictate all issues temporarily relating to international agreements, security

related issues, border control and all cultural issues until the genocidal policies currently in effect have been removed and appropriate measures have been implemented.

 

I avsnittet etterpå avviser han at det å starte et totalitært regime er fascisme fordi han selv har rett og alle andre har feil og han vet hva som er best for folk flest.

 

Jeg utfordrer alle og enhver til å komme med sin egen konklusjon på hva ABB mener med manifestet og komme med kildehenvisninger fra manifestet for å bevise det.

 

MEN jeg kan henvise til side 1113 om ritualene man må gjennomgå for å bli en Justicar slik som ABB war i WoW i levende live, som påpeker viktigheten i guden Gud i Brevik sin verden.

 

For å ha noe konkret så kan jeg jo sitere det følgende om hvordan han ser for seg at organisasjonen hans skal drives og jeg starter ved inngangsritualet fra circa side 1113 i manifestet:

 

 

The intention of the rite is to formalise or create an unbreakable commitment where the

candidate commits to:

· Purge his traditional career/secular ambitions – you are embracing your destiny as a martyr

for the cause of the PCCTS, Knights Templar

· Purge or distance yourself from worldly influences (including friends, family)

· Seek a pious lifestyle and voluntary poverty as all your worldly resources will go to the

operation/cause from now on

You will rise up as a Justiciar Knight and gain:

· Partial immortality (an individual who has embraced martyrdom and death cannot be killed,

all martyrs in protection of Christendom are granted a place in heaven)

· Ideological confidence

· Military/operational confidence

· Fearlessness

· Unwavering dedication

Preparation - items required to perform the initiation rite:

Specific items required:

· A candle

· A skull (replica, or an item resembling a skull)

· A sword

· Dimly lit surroundings (the temple), a room or the wilds

Surroundings: as you obviously do not have access to the Temple of Solomon (as it

currently lies in ruin bellow the Al Aqsa mosque in Jerusalem), you will need to use the

second best option, a solid rock (shaped somewhat as a cubic altar) resembling an actual

stone altar. Prior to the rite, you, as a Justiciar Knight candidate, are described as a “poor

candidate”, in a burdened state of darkness, which is figurative of being in a state of the

darkest ignorance surrounded by negative influences (chains/burdens) preventing you

from being a Knight and doing the right thing. The properties of stability and strength of

the stone altar is being communicated to the oath contributing to making it inviolable.

Furthermore, you are to print out the text (the oath) and sign it with your own blood,

and subsequently burn it on the “altar”.

Lighting: the ritual should be performed in a dimly lit environment (a room or in the

wilds during dusk or dawn) and you will use one candle light. The candle is placed on the

altar. The candle symbolises and represents the light of God or, specifically, the light of

Christ and is, as we all know, common in Christian rituals. This liturgical candle must be

made of at least 51% beeswax, the remainder may be paraffin or some other substance

(a paschal candle may be used).

A skull: a skull or an object resembling a human skull. The skull is placed in the centre

of the altar next to the candle. The skull figuratively represents the afterlife/death, and

the fallen heroes of our cause, our dead or martyred ancestors or brethren who died for

their people and for Christendom in the past (former Knights Templar’s and

nationalist/patriotic fighters of past struggles). You face the skull while reading the oath.

Attire: the candidate will wear his best clothing while performing the initiation rite

(normally the modern European suit). A traditional European dinner suit is the most

optimal attire but not required. The use of similar attires symbolises that there is no

distinction between Justiciar Knights.

The Justiciar Knight attire illustrates the dignity and nobleness of the Justiciar Knight

office as judge, jury and executioner. The purpose of the Justiciar Knight is to heed the

call of his people in an unselfish manner. He is the protector of his people, culture,

country, of European Christendom and civilisation.

White gloves: the gloves stand for dignity and purity (note that the good person is

described in Psalm 24 as having “clean hands and a pure heart”).

A sword: the sword symbolises aggression, protection, courage, strength, action, unity,

justice, leadership and decision – all important characteristics of the nature of a Justiciar

Knight. If you are performing the rite alone, you must provide a sword, preferably a good

replica of a battle ready European sword from an epoch of your national history (f

example a broad Viking sword for Scandinavians, a Roman sword for Southern Europeans

etc (this sword may be utilized later as it will be an aspect of the tombstone – see

chapter about Overseer).

Under normal circumstances (phase 2), there will be several Justiciar Knights present

encircling the candidate in a crescent on one side of the altar. They will all raise their

swords against the candidate while he reads the final part of the oath. As this may not be

possible during phase 1, the candidate must make the best out of the situation. The shaft

of the sword is placed on the altar while you place it in such a way that the tip of the

sword faces your heart.

Here we experience the metaphorical sword cleanly piercing the spiritual soul of man.

This symbolic action sacrifices physical bondage to release a path to the ethereal

(enlightened) freedom of our struggle. Should the candidate ever knowingly and

deliberately violate his oath he will have his body severed in two, his bowels taken from

thence and burned to ashes, the ashes scattered before the four winds of heaven by

fellow Justiciar Knights.

The candidate kneels during the ritual.

The PCCTS, Knights Templar Oath – Initiation Rite

[The candidate kneels in front of the altar, while reading the oath out loudly]

I, ________, of my own free will and accord, in the presence of Almighty God, the spirits

of my ancestors and past martyrs, do hereby and hereon most solemnly and sincerely

promise and swear, from now and forever, that I will hail, respect and obey the principles

of the PCCTS, Knights Templar. I furthermore promise and swear that I will stand to and

abide by all laws, rules and regulations of the Military Order and Criminal Tribunal -

PCCTS, Knights Templar. Further, that I will always aid and assist fellow Justiciar Knights,

their widows and orphans, knowing them to be such, as far as their necessities may

require, and my ability permit, without material injury to myself and family. Further, that

I will keep a brother Justiciar Knight secrets inviolable, when communicated to and

received by me as such.

I declare to take freely and solemnly this oath of obedience, this pledge of voluntary

poverty and commitment.

With this oath I state my strong and irrevocable intent:

To pledge my sword, my forces, my life and everything that I own to the cause, defence,

honour of my country and of Europe, my people, the Christian religion, of the PCCTS,

Knights Templar and of my companions in arms; to the rescue of my country and of

Europe as a whole from the tyranny of Marxist and Islamic oppression.

To love my brothers the Knights and my Sisters the Ladies and help them, their children

and their widows with my sword, my advice, means and wealth, my credit and

everything in my power, and will favour them, with no exception, over those who are not

members of the order.

To fight the infidels and the non-believers with my example, virtue, charity and

convincing arguments; and to fight with the sword the infidels and non-believers who

attack the Cross with their own sword.

I will not aid, nor be present at, the initiation, passing, or raising of a madman, traitor or

fool, knowing him to be such.

I will not converse with outsiders on the subjects related to my operation or any issue

that may contribute to incriminate myself or fellow Justiciar Knights.

I will not cheat, wrong, nor defraud a fellow Justiciar Knight, knowingly, nor supplant him

in any of his laudable undertakings, but will give him due and timely notice, that he may

ward of all danger.

I will not knowingly strike a brother Justiciar Knight, or otherwise do him harm or

personal violence in anger, except in the necessary defence of my family.

I acknowledge that I have the intellectual capacity required to develop a sufficient

strategy and the initiative, courage and discipline to see it through.

I acknowledge that I have the mental strength to maintain good spirits, motivation and

moral at the necessary level until my mission has been completed.

I acknowledge that I am a person who carries within me the virtue of patience and I will

therefore not act prematurely but plan accordingly.

I acknowledge that I have or will be able to acquire the required finances which will allow

me to fund my military operation.

I swear to follow the appropriate training programs and to acquire the appropriate

knowledge, weaponry, armour, equipment and transportation required to execute my

mission.

I acknowledge that I have understood the basic principles of war; that sometimes cruelty

must be applied to prevent an even greater evil. I accept the fact that sometimes,

innocent individuals have to perish in order to serve the greater good.

I acknowledge that I possess the qualities of initiative, patience, creativity, devotion to

the cause and the ability to command any situation that might arise.

I acknowledge that I understand that my duty is to act, to find and develop adequate

solutions for each problem I might face. Because I understand that without initiative,

there is no resistance.

I acknowledge that in the light of the authority of my office as a jury, judge and

executioner - as a Justiciar Knight for the PCCTS, Knights Templar, I am representing the

highest military and political authority in Western European countries during all phases of

the civil war. I will act as a representative for all free indigenous Europeans and I will

always act in the best interest of the people, with a long term perspective. I must

contribute to explain to the people that sometimes, short term pain will be necessary to

ensure the long term survival and prosperity of our people. I will not misuse the authority

of my office but always serve the people who count on our resolve, pragmatic mindset,

unwavering determination and timely action. Although we, as a Justiciar Knights, have

the power to influence millions, we will never be blinded by hate or greed but must

instead adhere to the principles of the PCCTS, Knights Templar.

I acknowledge and agree to follow and embrace the road of ultimate sacrifice and

martyrdom should the situation require it. Under such circumstances I will not fear death

but I will embrace it. I agree to this in order to secure the sovereignty of my country, the

freedom of my people, my family and my friends, for their children and grandchildren’s

sake, for the preservation of my culture, for Christendom and for the preservation of

everything I hold dear.

I will strive to be truly a fearless knight and secure on every side, for my soul is

protected by the armour of faith, the truth, ideological confidence and a just cause, just

as my body is protected by the armour of steel. I am thus doubly armed and need fear

neither demons nor men.

Whether I live or whether I die, I have the truth on my side, our struggle is survival and

to fight for our freedom from slavery. What a glory to return in victory from such a

battle! How blessed to die there as a martyr! How secure is life when the conscience is

unsullied! How secure, I say, is life when death is anticipated without fear; or rather

when it is desired with feeling and embraced with reverence!

When the battle is at hand, I will arm myself interiorly with faith, truth and confidence,

and exteriorly with steel rather than decorate myself with gold.

I will seek out horses which are strong and swift, rather than those which are brilliant

and well-plumed; I will set my mind on fighting to win rather than on parading for show.

I think not of glory and seek to be formidable rather than decadent.

No matter how outnumbered I am, I will never surrender, for victory in war is not

dependent on a big army, but on the bravery, cleverness and the determination of the

Knight.

In a wondrous and unique manner I will appear gentler than a lamb, yet I will prove to

be fiercer than a lion.

[The Justiciar Knights raises their swords against the candidate. if alone; the candidate places the

sword in such a way that the tip of the sword faces his heart]

All this I most solemnly, sincerely promise and swear, with a firm and steady resolution

to perform the same, without any hesitation, myself, under no less penalty than that of

having my body severed in two, my bowels taken from thence and burned to ashes, the

ashes scattered before the four winds of heaven, that no more remembrance might be

had of so vile and wicked a wretch as I would be, should I ever, knowingly, violate my

obligations. So help me God, and keep me steadfast in the due performance of the same.

This oath I pronounce loudly, and is witnessed by the Knights present, the spirits of my

ancestors, past martyrs and the Father, the Son, and the Holy Ghost. I sign this pledge

and confirm it by my blood.

[if the candidate is alone with no other Justiciar Knights present; he makes a small cut in his finger,

and from the drops of blood (a few drops is sufficient), signs the document, and then burns it using

the flame from the candle.]

[The candidate may rise; for he is now a Justiciar Knight.]

3.73 Future compensation arrangements for European members of the

resistance movement

We live in a time of excessive consumerism where the acquisition of wealth and prestige

is the driving force in our lives. So in a world where cash is king, how can we expect

anyone to champion the correct ideals and truth?

I’ve discussed this so many times with my sister and so many others. My sister Elisabeth

lives in Los Angeles btw. and has chosen a life where… you guessed it: the acquisition of

wealth is the driving force in her life. Well, this is not entirely true. She only wants

financial security to live a life without worry and to be able to do what she wants when

she wants. She and her husband has done well and makes aprox 150 000 USD annually.

That doesn’t really sound too bad. I used to be just like that so I know where she and

millions of other Europeans are coming from. In fact, we are indoctrinated from early age

to think this way. The only problem when everyone chooses this path is that we don’t

have any idealists left who actually cares about the greater good and the protection of

our liberties.

If everyone chooses to be egotistical opportunists then who will be left who maintains

integrity and will selflessly oversee and protect the rights of the people?

The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more

important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of

being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself.

If there are absolutely no incentives to do the right thing how can we expect enough

individuals to sacrifice themselves for the greater good? I know a lot of people think this

way. I’ve had this discussion with some of my best friends. They say:

“Why the hell do you care so much when the people you are trying to serve doesn’t care at

all about you. They even detest you for trying to tell them the truth and think you are a

moron. Why not conform like us and enjoy all the benefits while we still can. Why not enjoy

life now? Who gives a shit what happens in 100 years?”

This is the core problem on the political right and explains somewhat why the Marxists

are superior when it comes to organisation and implementation. The political right simply

lacks a fundamental idealistic mindset to a much larger degree than the political left.

In light of this new reality we have no choice but to adapt and create incentives to the

individuals willing to act selflessly.

Compensation program to all voluntary political members/activists of the

European resistance movements – phase of dialogue and phase 1 (1950-2030)

Does not apply if individuals are/have been already compensated financially by a second

or third party.

Redistribution policies in phase 2 or 3

Category A, B and C traitors (politically active cultural Marxists, multiculturalists,

capitalist globalists and suicidal humanists) will have their property and funds

expropriated by the new cultural conservative regime. The property and funds will be

redistributed to individuals based on previous efforts, sacrifices and results:

Priority list

- Voluntary armed resistance fighters and martyrs (8th front) active in phase 1 (the family of

martyrs). Many of these individuals have voluntarily gone through much hardship included

state and MSM persecution, ridicule, torture, imprisonment, psychological trauma etc. Many

have been killed and many more driven to suicide the last 40 years. In cases where

individuals are dead compensation must be forwarded to the closest family given that they

have supported the cause ideologically.

- Voluntary members of front 1-7: Voluntary journalists, essay/article writers, teachers,

coaches, lecturers, professors, politicians, community voices such as NGO

leaders/members, artists, intellectuals and other community debaters. Also bloggers and

various online activists, church leaders and street activists. Voluntary investors who funded

various related projects will have their investment refunded with interest.

Already compensated individuals will be compensated appropriately based on results and

general efforts made.

All members of the 8 different fronts in Europe should and must work actively to free

political cultural conservative prisoners (from all fronts, front 8 included) in all phases of

the civil war (1, 2 and 3). This includes Serbian war heroes in international prisons

(condemned in the International Criminal Court in the Hague).

Also, keep in mind that there will be thousands of housing units available after the

deportation of the Muslims begins in phase 3.

The long term goal of the redistributive policies should include creating incentives for

procreation (degree depending on how many Europeans succumbed during the civil war).

Since I am one of the first to present this compensation programme it can be argued that

I am incompetent on the mature. As such, I hereby refuse to accept any future

compensation (on behalf of myself or my family) in order to strengthen the argument.

Protecting the justification of a future compensation programme for voluntary service is

logical and necessary and will result in more recruits from otherwise opportunistic and

unwilling right wing candidates. Creating incentives is always a good idea.

National incentive programmes in an international context

When we, the cultural conservatives, again control Western Europe within 50-90 years

the plan to liberate Serbia and Croatia (Bosnia Herzegovina, Kosovo, Albania, the Muslim

controlled Assyrian Nation, Muslim controlled Lebanon, the Egypt controlled Coptic

Nation, Syrian controlled Israel and Turkish occupied Greece and Armenia will commence.

This will obviously be a beneficial venture for Hungary, Serbia, Croatia, Greece and

Armenia. Furthermore the Christian Azzyrians, the Christian Lebanese, the Christian

Copts and the Romani People will finally get their much deserved homeland.

But why should Western Europe send tens of thousands of soldiers when we don’t get

anything in return?

We will initiate this Crusade to protect eastern Christendom and to honour our friends

and brothers, not because we profit from it but because we know that they would do it

for us. Think of it as a European solidarity project. It will be a celebration of solidarity

among European Christian brothers. We will collectively grow stronger as we head out to

undue something that should have been done in 1453 during the siege of Constantinople.

3.74 Right of Revolution

“A militia, when properly formed, are in fact the people themselves... And include all men

capable of bearing arms.”

- RICHARD HENRY LEE - (1788)

In political philosophy the right to revolution (or 'right of rebellion' or 'right to resistance')

is first articulated by the Monarchomachs in the context of the French Wars of Religion,

and is essentially the natural right of preservation. It was later taken up by John Locke in

Two Treatises of Government as part of his social contract theory. Locke wrote that the

people could instigate a revolution against the government when it acted against the

interests of citizens and replace it with another. The right to revolution was cited in the

US Declaration of Independence:

We hold these Truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are

endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life,

Liberty and the pursuit of Happiness.

That to secure these rights, Governments are instituted among Men, deriving their just

Powers from the consent of the governed. That whenever any Form of Government

becomes destructive of these Ends, it is in the Right of the People to alter or abolish it, and

to institute a new Government, laying its Foundation on such Principles, and organising its

Powers in such Form, as to them shall seem most likely to affect their Safety and

Happiness. Prudence indeed, will dictate that Governments long established should not be

changed for light and transient Causes; and accordingly all Experience hath shewn, that

Mankind are more disposed to suffer, while Evils are sufferable, than to right themselves by

abolishing the Forms to which they are accustomed. But when a long Train of Abuses and

Usurpations, pursuing invariably the same Object, evinces a Design to reduce them under

absolute Despotism, it is their Right, it is their Duty, to throw off such Government, and to

provide new Guards for their future Security.

The right to revolution helps explain the purpose of the Second Amendment of the United

States Constitution, which guarantees the right of "the people" to bear arms as part of a

well regulated militia. It follows that if the people have a right to overthrow a despotic

government then they have a right to possess the practical means to do so. The great

advantage of a well armed and regulated militia is the deterrent effect, which greatly

reduces the likelihood that the people will ever need to exercise their right to revolution,

thus preserving liberty without bloodshed.

Duty of Disloyalty

Like Locke and Thoreau, Gandhi believed that the quest for freedom incurs an obligation

to oppose an oppressive government, which he called the "duty of disloyalty", when the

state fails to represent the people's interests and needs: "Disobedience of the law of an

evil state is therefore a duty". Gandhi moved beyond Thoreau by contending that the

freedom struggle demands active participation in community action to stop said evil,

primarily through non-violent action as he believed citizens had a duty to preserve order

and peace to prevent bloodshed.

A revolt every 50-100 years keeps the government from stagnating and societies from

deteriorating. Why the US Founding Fathers gave the Americans the Second Amendment.

"The strongest reason for the people to retain the right to keep and bear arms is, as a last

resort, to protect themselves against tyranny in government."

Thomas Jefferson

The Founding Fathers gave Americans the Second Amendment not to protect them from

criminals, but by allowing them to rebel against their government should it be necessary.

People are almost always susceptible to corruption or egotism. So in any state, cultural

Marxist/multiculturalist or not, leaders can deviate from the defined path, and manipulate

laws and the state in order to fit their personal agenda. That is why the people must take

it upon themselves to topple oppressive regimes through force and reinstate a functional

government.

George Washington himself supported the stance that armed revolts every so often were

necessary to keep the government from stagnating, being corrupted or deteriorating.

 

Eiendommene til alle til venstre for DLF skal altså fratas eierene for å finansiere Knights Templar og det Kulturkonservative Regimet, og bare LES hele dette sprøytet her som kunne vært Al-Qaida sin vervingsrull til afghanske ungdommer.

 

Her er et annet gullkorn:

Wherever there is a presence of Muslims, Islamisation occurs

The ubiquity of the intrusive security measures in our society, security measures

necessary for one reason and one reason only; to defend us from Islamic criminals and

terrorists who are here only because Muslims are here. This is the proof that by the very

fact of admitting large numbers of Muslims into our society, we have already lost our

freedom to the power and the threat of Islam. And, again, no one ever points out this

screamingly obvious fact. No one ever says: the reason we now live in a bunkered

society is that Muslims are among us. If the Muslims hadn't been allowed to come here,

these suffocating security measures would never have been necessary; if the Muslims

weren't here, the security measures would instantly become unnecessary.

These Muslim perpetrators view Europe as “dar-al-Harb” (house of war), as taught in the

Quran. As such, the exploitation and pillaging of European resources and people is the

divine right of all Muslims. A kafr/infidel is an individual regarded as human garbage to a

devout Muslim, a second class citizen. The Muslims therefore takes advantage of their

Allah-given prerogative to rape, kill and steal from Europeans as they view this as the

spoils of war.

Make no mistake. These Muslims must be considered as wild animals. Do not blame the

wild animals but rather the multiculturalist category A and B traitors who allowed these

animals to enter our lands, and continue to facilitate them. This is nothing less than a

genocide aided and abetted by our own elites, primarily Marxist, suicidal humanist and

capitalist globalist politicians and journalists. They will eventually pay the ultimate price

for their war crimes. Judgment day is coming closer for each and every category A and B

traitor. No mercy will be shown to them because they know what they have done and

continue to do.

 

Så.

Muslimer er som ville dyr?

??

Vi som ikke synes at kristendom er noe bedre enn islam, når begge er i samme ekstremhetsgrad, skal ikke motta nåde?

Merk at det er bare klasse a og b forrædere som ikke skal vises nåde.

Klasse C skal vises en eller annen form for nåde.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

-Mange kosmetiske kirurgiske operasjoner som 20-åring.

Det var vel egentlig snakk om EN operasjon for å rette opp en brukket nese etetr å ha blitt utsatt for vold.

 

-Tar æren for andre sitt arbeid i manifestet; Han siterer andre uten å oppgi kilde eller at det ikke er han selv som skriver.

Han har vel strengt sagt uttalt at han har skrevet ca. 30%. Manifestet er også myntet på meningsfeller, ikke psykiatere og andre. Kilder er ikke alltid nødvendig når man skriver om ting "alle" vet.

 

Kristen-konservativ holdning oppdaget.

Dette refererer åpenbart til homofili.

Det er vel ikke så sjokkerende å hevde at aids spres hovedsakelig med å ha sex med aidssyke?

 

Eiendommene til alle til venstre for DLF skal altså fratas eierene for å finansiere Knights Templar og det Kulturkonservative Regimet, og bare LES hele dette sprøytet her som kunne vært Al-Qaida sin vervingsrull til afghanske ungdommer.

Har du i det hele tatt LEST hvordan de historiske tempelridderne ble rike? Har du lest historiene om hvordan kommunister, afrikanere og andre har tatt fra folk eiendommer? Ikke ekstremt. Er omtrent som om man i 1942 skulle skrevet at norske nazister skal fratas eiendommene for å finansiere de alliertes kamp mot nazismen.

 

-Han lager sine egne obskure ritualer, kategoriserer hvem som skal leve og hvem som skal dø og lager et regelsett han ønsker at alle som blir med i klubben hans skal følge.

"Obskure ritualer" er vel kjent fra andre også, uansett om det er religiøse ritualer, frimurerritualer, eller andre. Å kategorisere hvem som skal leve og dø gjøres hver dag, bl.a ved å bestemme hvem som skal få behandling på sykehuset eller hvem man skal bombe. Regelsett er vel vanlig, selv dette forumet har det.

 

-Han tror at klubben hans vil bestå av millioner av mennesker om noen tiår.

Den består allerede av tusenvis og går man noen tiår frem i tid hvor islamiseringen har gått lengre så vil millioner støtte hans syn.

 

-Han tror oppriktig at ting vil skje slik han har beskrevet det i manifestet.

Som mange andre også gjør. Han deltar i en krig mot islamiseringen. Det er ikke verre enn hva f.eks klimaforkjemperne skriver om hva som vil skje hvis man fortsetter å øke i antall, fortsetter å forurense, bruker opp alt ferskvannet, eller andre ting

 

Her snakker han om å erstatte regjeringene i europa med hans egen tribunal med styre over militær og politi:

I en krig så vil man vel erstatte fienden med de allierte. Samme som at man i norge ønsket å erstatte quisling og andre nazister.

 

Så.

Muslimer er som ville dyr?

Da skjønner du ikke innholdet i det du leser.

These Muslims must be considered as wild animals. Disse muslimene refererer til det tidliere punktet om

Islamic criminals and terrorists who are here only because Muslims are here.

Han skiller mellom vanlige muslimer og kriminelle terrorister som kun er her fordi andre muslimer er her.

Kriminelle muslimske terrorister omtales som wild animals, men samtidig:

Do not blame the wild animals but rather the multiculturalist category A and B traitors who allowed these

animals to enter our lands, and continue to facilitate them.

Med andre ord skal man ikke skylde på de kriminelle muslimske terrorister som kommer hit, men de som slipepr dem inn. En annen måte å se det på er reven i hønsegården. Man skal ikke skylde på at reven dreper høns, men personen som slapp reven inn i utgangspunktet.

 

Vi som ikke synes at kristendom er noe bedre enn islam, når begge er i samme ekstremhetsgrad, skal ikke motta nåde?

Igjen så misforstår du. Dette er en krig mot islamiseringen, ikke en religiøs krig for å skape et ultrakristent samfunn. ABB sier selv han ikke anser seg som spesielt religiøs, men om han skal velge så er han nærmest katolisismen (muligens pga linken til tempelridderne og vatikanet).

 

Merk at det er bare klasse a og b forrædere som ikke skal vises nåde.

Klasse C skal vises en eller annen form for nåde.

Ikke så ulikt krigsoppgjøret, hvor man henrettet de verste (quisling osv) mens f.eks tyskertøsene ikke ble henrettet.

Lenke til kommentar

<p><p>

Da er vi helt uenige.

Javel

 

Drap av ens meningsmotstandere innen samme land er ikke udemokratisk????
Drap er ikke "udemokratisk", det krever kun støtte av ett flertall av stortingsrepresentantene.

 

Hvorvidt disse drapene skjer innen eller utenfor landets grenser er vel irrelevant?

Er det ikke udemokratisk om noen fra FRP skyter mennesker fra AP på grunn av deres politiske meninger i et forsøk på å få støtte for sin sak??
Ja, det ville være "udemokratisk" om det gjorde dette UTEN tilstrekkelig flertall på Stortinget til støtte for slike handlinger, og som kjent har de ikke ett slikt flertall per idag.

 

OM de skulle oppnå tilstrekkelig flertall for en slik fremgangsmåte i fremtiden, ville dette være like DEMOKRATISK som enhver annen bestemmelse tatt av Stortinget.

 

Jeg tror ikke at politikere flest er psykopater, men normale empatiske og sympatiske mennesker.
Tja, det er ikke uforenelig med at Psykopater er overrepresentert blandt politikerne.

 

Jeg er overbevist om at ABB lider av narcissistisk personlighetsforstyrrelse / er psykopatisk -- men ikke nødvendigvis psykotisk -- han mangler empati og forståelse av at alle individer, i gjennomsnitt er like intelligent og reflektert som en selv.
At han, som mange andre politikere, har noen psykopatiske trekk anser jeg som sannsynlig. Narcissismen dog er noe jeg ikke ser.

 

Jeg har både lest bibelen og manifestet, og akkurat som jeg tolker bibelen som en suppe med voldelige lover og eventyr, så tolker jeg Breivik sitt makkverk som en suppe av kristen-fascistisk idealisme, vrangforestillinger og løgner.
At han har endel "vrangforestillinger" er det vel ikke tvil om, dog å kalle noen Fascist/NyNasist KUN grunnet i at du ikke er enig i hans Politiske virkemidler er vel noe tvilsomt, spesielt siden vedkommende eksplissit tar avstand fra disse.

 

Merk, jeg sov i kristendomstimene og har KUN skummet igjennom hans manifest.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Akkurat som med bibelen er ikke problemet å finne eksempler på fjas, men å få folk som er uenige i ditt syn om makkverket til å akseptere konklusjonen din fordi makkverket er så stort at mennesker "føler" hva det handler om framfor å se på hva hvert avsnitt forteller om og konkludere om hva ytreren sitt budskap er ut i fra dette.
Tja, muligens kan man rette samme kritikk mot deg?

 

Hva mener ABB med dette avsnittet?
..

Kristen-konservativ holdning oppdaget.

Dette refererer åpenbart til homofili.

Usikker, det gir ingen mening for meg.

 

Poenget er:

Han brukte copy-paste funksjonen ivrig og tullet er 1500 sider langt og fullt av svada.

Det er vi enige om, det vi nok er uenige om er hvilke ideologi vi kan skimte igjennom Svadaen, for ikke å nevne den man ser helt klart uttrykt igjennom hans handlinger.

 

Her snakker han om å erstatte regjeringene i europa med hans egen tribunal med styre over militær og politi:
...

 

I avsnittet etterpå avviser han at det å starte et totalitært regime er fascisme fordi han selv har rett og alle andre har feil og han vet hva som er best for folk flest.

Ett Totalitært regime trenger ikke å være Fascistisk. Trodde Stalin, Mao, Pol Pot, Castro etc hadde gjort dette fullstendig klart.

 

Dog, det han ser ut til å beskrive er sin fremtidsvisjon (som er ren fantasi hvor hans menginsfeller "vinner" krigen), noe som er et fellestrekk med det fleste andre politikere.

 

Jeg utfordrer alle og enhver til å komme med sin egen konklusjon på hva ABB mener med manifestet og komme med kildehenvisninger fra manifestet for å bevise det.
Den oppfordringen kan jeg fullt ut slutte opp om. Det kreves nemlig diskusjon om de ideologiske grunnstenene som har ført til denne hendelsen om vi skal ha noe håp om å lære noe fra dette, og forhåpentligvis unngå en repetisjon.
MEN jeg kan henvise til side 1113 om ritualene man må gjennomgå for å bli en Justicar slik som ABB war i WoW i levende live, som påpeker viktigheten i guden Gud i Brevik sin verden.

 

For å ha noe konkret så kan jeg jo sitere det følgende om hvordan han ser for seg at organisasjonen hans skal drives og jeg starter ved inngangsritualet fra circa side 1113 i manifestet:

 

 

...
Initiation rites er relativt vanlige rundt om i verden, spesielt innen militære enheter.

 

Eiendommene til alle til venstre for DLF skal altså fratas eierene for å finansiere Knights Templar og det Kulturkonservative Regimet, og bare LES hele dette sprøytet her som kunne vært Al-Qaida sin vervingsrull til afghanske ungdommer.
Kan ikke se hvorfor du blander DLF og Al-Qaida inn i dette? Ett ubevist ønske om å sette alle du ikke liker inn i samme bås?

 

Her er et annet gullkorn:
...

 

Så.

Muslimer er som ville dyr?

Vel, at der er anti-islamisme ute å går er vel ingen tvil om

 

Vi som ikke synes at kristendom er noe bedre enn islam, når begge er i samme ekstremhetsgrad, skal ikke motta nåde?

Merk at det er bare klasse a og b forrædere som ikke skal vises nåde.

Klasse C skal vises en eller annen form for nåde.

Tja, jeg syns ikke kristendommen er MER verdt en den muslimske tro, så jeg er vel i faresonen da.</p></p> Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

-Mange kosmetiske kirurgiske operasjoner som 20-åring.

Det var vel egentlig snakk om EN operasjon for å rette opp en brukket nese etetr å ha blitt utsatt for vold.

 

-Tar æren for andre sitt arbeid i manifestet; Han siterer andre uten å oppgi kilde eller at det ikke er han selv som skriver.

Han har vel strengt sagt uttalt at han har skrevet ca. 30%. Manifestet er også myntet på meningsfeller, ikke psykiatere og andre. Kilder er ikke alltid nødvendig når man skriver om ting "alle" vet.

 

Kristen-konservativ holdning oppdaget.

Dette refererer åpenbart til homofili.

Det er vel ikke så sjokkerende å hevde at aids spres hovedsakelig med å ha sex med aidssyke?

 

Eiendommene til alle til venstre for DLF skal altså fratas eierene for å finansiere Knights Templar og det Kulturkonservative Regimet, og bare LES hele dette sprøytet her som kunne vært Al-Qaida sin vervingsrull til afghanske ungdommer.

Har du i det hele tatt LEST hvordan de historiske tempelridderne ble rike? Har du lest historiene om hvordan kommunister, afrikanere og andre har tatt fra folk eiendommer? Ikke ekstremt. Er omtrent som om man i 1942 skulle skrevet at norske nazister skal fratas eiendommene for å finansiere de alliertes kamp mot nazismen.

 

-Han lager sine egne obskure ritualer, kategoriserer hvem som skal leve og hvem som skal dø og lager et regelsett han ønsker at alle som blir med i klubben hans skal følge.

"Obskure ritualer" er vel kjent fra andre også, uansett om det er religiøse ritualer, frimurerritualer, eller andre. Å kategorisere hvem som skal leve og dø gjøres hver dag, bl.a ved å bestemme hvem som skal få behandling på sykehuset eller hvem man skal bombe. Regelsett er vel vanlig, selv dette forumet har det.

 

-Han tror at klubben hans vil bestå av millioner av mennesker om noen tiår.

Den består allerede av tusenvis og går man noen tiår frem i tid hvor islamiseringen har gått lengre så vil millioner støtte hans syn.

 

-Han tror oppriktig at ting vil skje slik han har beskrevet det i manifestet.

Som mange andre også gjør. Han deltar i en krig mot islamiseringen. Det er ikke verre enn hva f.eks klimaforkjemperne skriver om hva som vil skje hvis man fortsetter å øke i antall, fortsetter å forurense, bruker opp alt ferskvannet, eller andre ting

 

Her snakker han om å erstatte regjeringene i europa med hans egen tribunal med styre over militær og politi:

I en krig så vil man vel erstatte fienden med de allierte. Samme som at man i norge ønsket å erstatte quisling og andre nazister.

 

Så.

Muslimer er som ville dyr?

Da skjønner du ikke innholdet i det du leser.

These Muslims must be considered as wild animals. Disse muslimene refererer til det tidliere punktet om

Islamic criminals and terrorists who are here only because Muslims are here.

Han skiller mellom vanlige muslimer og kriminelle terrorister som kun er her fordi andre muslimer er her.

Kriminelle muslimske terrorister omtales som wild animals, men samtidig:

Do not blame the wild animals but rather the multiculturalist category A and B traitors who allowed these

animals to enter our lands, and continue to facilitate them.

Med andre ord skal man ikke skylde på de kriminelle muslimske terrorister som kommer hit, men de som slipepr dem inn. En annen måte å se det på er reven i hønsegården. Man skal ikke skylde på at reven dreper høns, men personen som slapp reven inn i utgangspunktet.

 

Vi som ikke synes at kristendom er noe bedre enn islam, når begge er i samme ekstremhetsgrad, skal ikke motta nåde?

Igjen så misforstår du. Dette er en krig mot islamiseringen, ikke en religiøs krig for å skape et ultrakristent samfunn. ABB sier selv han ikke anser seg som spesielt religiøs, men om han skal velge så er han nærmest katolisismen (muligens pga linken til tempelridderne og vatikanet).

 

Merk at det er bare klasse a og b forrædere som ikke skal vises nåde.

Klasse C skal vises en eller annen form for nåde.

Ikke så ulikt krigsoppgjøret, hvor man henrettet de verste (quisling osv) mens f.eks tyskertøsene ikke ble henrettet.

 

Milde moses?!

 

Hvor skal jeg begynne?

Kilde på at han brakk nesen og ikke tok operasjonene for å bli penere slik han selv har forklart??

 

 

- Da jeg var 20 år gjorde jeg en «nose job», innrømmet han i et av møtene med de sakkyndige på Ila fengsel.

Årsaken til at han valgte å betale for plastisk kirurgi skal ifølge Breivik ha vært at han synes nesen var «krokete».

- Jeg tok bort brusk. I ettertid har jeg sett på det som dumt. Jeg hadde en flott nordisk nese, mens den jeg har nå ikke er original, har Anders Behring Breivik sagt.

 

Hvorfor lyver du på hans vegne?

 

Han sier at HIV spres gjennom UMORALSK sex.

Homofile HIV-positive er i fåtall her i landet.

 

STØTTER jeg de historiske tempelridderene og deres røvertokt?

Støtter du ABB sine forespeilede røvertokt, når de i dette tilfellet skal driver røvertokt mot nordmenn?

Forstår du ikke at enhver moralsk lov går begge veier?'

Ved å akseptere plyndring for det enkeltpersoner mener er en god sak, så står du plutselig i faresonen for å bli ribbet for alt du eier selv dersom noen mener det motsatte av deg.

Noe jeg ikke gjør: Jeg støtter ikke plyndring.

Dessuten tok nazistene beslag i sine motstanderes eiendom, og ikke minst jødenes eiendom, for å finansiere krigen.

De allierte i vest gjorde det ikke.

 

ABB tror oppriktig at europa vil starte et opprør som vil henrette alle sosialister og frata en betydelig andel av folket sine eiendeler og bankkontoer, ikke bare at islamismen vil blomstre.

 

Problemet med Quisling var at de ikke var folkevalgte.

Mener du VIRKELIG at en tilfeldig fremmed makt som dreper sine meningsmotstandere er bedre enn demokratisk valgte ledere?

ABB sin visjon og Nasjonal Samling samt NS sine militante underorganisasjoner har mye til felles.

 

Er ikke det ekstremt å stjele andres eiendom (og drepe dem) fordi man er uenig med dem politisk?

Jeg støtter ingen som gjør dette, og støtter ingen som har gjort dette.

Gjør du?

 

Sammenligner du VIRKELIG ABB sitt samfunn med Nazi-Tyskland OG gir din støtte til dette framfor demokratiet vi har i dag?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forskjellen på ABB og stortinget er at Stortinget ikke har drept sine meningsmotstandere på grunn av deres meninger, slik ABB drepte mennesker fordi de var uenige.

FØR NOEN NEVNER LANDSSVIKEROPPGJØRET EN GANG TIL:

De ble ikke henrettet for sine meninger men for landsforræderi; Som inkluderer drapene på over 700 mennesker og tapet av milliardverdier etter dagens valuta.

De frasa seg sitt statsborgerskap da de sa ja til å støtte den tyske okkupasjonen og starte den udemokratiske og voldelige prosessen med å omgjøre norge til en nazistisk nasjon og sendte våre landsmenn i døden samtidig som at de ytte motstand og drepte de rettesmessige makthaverene og soldatene som kjempet for de rettesmessige makthaverene.

 

Du forstår vel hvorfor det er lite nyttig for debatter at man dreper dem man er uenige med, og at demokrati er basert på likeverd mellom alle individene i det demokratiske samfunnet.

Dette handler UTELUKKENDE OM BREIVIK, og Breivik ønsker å utøve vold mot landsmenn som er uenige med ham.

 

La oss sammenligne Breivik sitt skisserte samfunn med fascisme:

Totalitært? Jepp

Vitalitært? Religiøst kristent, så ja.

Korporatisme? HER er jeg ikke så sikker, men jeg vil tro det.

Antikommunistisk? Jepp

Nasjonalistisk? Absolutt

Voldelig? Definitivt; Han beskriver i ett av sitatene mine av ham å henrette alle som ikke eksplisitt er motstandere av innvandring, i tillegg til at han ønsker å omfordele ressursene til alle som ikke eksplisitt er motstandere av innvandring.

 

Kan ikke se hvorfor du blander DLF og Al-Qaida inn i dette? Ett ubevist ønske om å sette alle du ikke liker inn i samme bås?

DLF er det første virkelig innvandringsfiendtlige partiet i landet.

Jeg KUNNE nevnt FRP -- men faktum er at alle som er til venstre for enten FRP eller DLF regnes som forrædere av hans ideologi.

Det har bare med politisk plassering å gjøre, ikke partiene -- på samme måte som en stalinist som vil drepe alle til høyre for SV på ingen måte fører til at SV er mer eller mindre negativt -- det blir bare en referanse for det første politiske ståstedet som er tålbart for vedkommende.

 

...

Og jeg trekker inn Al-Qaida, fordi:

 

I acknowledge that I have understood the basic principles of war; that sometimes cruelty

must be applied to prevent an even greater evil. I accept the fact that sometimes,

innocent individuals have to perish in order to serve the greater good.

I acknowledge that I possess the qualities of initiative, patience, creativity, devotion to

the cause and the ability to command any situation that might arise.

I acknowledge that I understand that my duty is to act, to find and develop adequate

solutions for each problem I might face. Because I understand that without initiative,

there is no resistance.

I acknowledge that in the light of the authority of my office as a jury, judge and

executioner - as a , I am representing the

highest military and political authority in [--&--#62;] countries [where we operate] during all phases of

the [operation]. I will act as a representative for all free [the group identification] and I will

always act in the best interest of the [target of worship], with a long term perspective.

 

Sånn, nå har jeg gjort den nøytral.

Nå kan du putte in Al-Qaida, Midtøsten, arabere og Islam i firkantene over, og du har verveavtalen til en hvilkensomhelst terrorgruppe.

 

RÅ kristendom:

Slaveri er tillatt

Kvinnen er mannens eiendom

Voldtekt er tillatt av ens slaver, ugifte kvinner og koner.

Dommedag er nær.

 

RÅ islam:

Slaveri er tillatt

Kvinnen er mannens eiendom

Voldtekt er tillatt av ens slaver, ugifte kvinner og kvinner.

Dommedag er nær.

 

PRAKTISERINGEN av moderne kristendom etter humanismens oppblomstring er nok "bedre" enn den gjennomsnittlige praktiseringen av islam den dag i dag.

 

MEN det er ikke mange hundre årene siden kvinner ble drept om de forsøkte å blande seg i politikken, homofile ble drept, man ble straffet alvorlig for å arbeide om søndagen, slaveri var tillatt og voldtektssaker mellom mann og kone sjeldent ble brukt mot mannen.

 

...

 

Uansett:

Det Breivik foreslår er at en minoritet skal angripe majoriteten for å tvinge dem til å utføre minoriteten sin mening, som er basert på irrasjonell frykt som ikke støttes av vitenskap.

 

Etnisitet spiller liten rolle for "vår" overlevelse og framtid.

Så lenge du får to barn og dine to barn får to barn hver så overlever slekten din og ditt blod uansett om makene er arabiske eller nordiske.

Dersom ditt barn får 2 barn med en araber:

50% isolerte arabiske gener og 50% nordiske av samme gener x 2 = 100% nordiske + 100% arabiske gener for alle gener som er ulike -- noe som bare utgjør en promille av genene våre eller mindre -- noe sånt som 99% av de individuelle genene våre er de samme i utgangspunktet.

 

Blå øyne blir ikke utryddet av at man får barn med andre etnisiteter, så lenge man får to barn -- unngår å utslette seg selv.

 

Rase er en av de minst viktige faktorene ved en eventuell kjæreste jeg kan tenke meg.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Forskjellen på ABB og stortinget er at Stortinget ikke har drept sine meningsmotstandere på grunn av deres meninger, slik ABB drepte mennesker fordi de var uenige.

FØR NOEN NEVNER LANDSSVIKEROPPGJØRET EN GANG TIL:

De ble ikke henrettet for sine meninger men for landsforræderi; Som inkluderer drapene på over 700 mennesker og tapet av milliardverdier etter dagens valuta.

De frasa seg sitt statsborgerskap da de sa ja til å støtte den tyske okkupasjonen og starte den udemokratiske og voldelige prosessen med å omgjøre norge til en nazistisk nasjon og sendte våre landsmenn i døden samtidig som at de ytte motstand og drepte de rettesmessige makthaverene og soldatene som kjempet for de rettesmessige makthaverene.

Din beskrivelse stemmer vel ikke helt med virkeligheten, selv om den trolig stemmer med Statens historiebøker.

 

Du forstår vel hvorfor det er lite nyttig for debatter at man dreper dem man er uenige med
Ja, i motsettning til det store flertall (deg inkludert) anser jeg det som uakseptabelt å bruke vold mot de man er uenige med for å tvinge disse til å akseptere din vilje. På den annen side, ABB prøver vel ikke å overbevise de han har drept, men å gjøre "folket" oppmerksom på noe han anser som et problem, og derved styre "folkeminingen" over på sin tolkning av realiteten slik at flertallet (ie Demokratiet) "fikser" problemet for ham.

 

, og at demokrati er basert på likeverd mellom alle individene i det demokratiske samfunnet.
USANT! Demokratiet er basert på AT flertallet har rett til å bruke vold mot mindretallet for å tvinge disse til å følge flertallet vilje isteden for sin egen. Det er nettopp dette trekket av demokratiet som ABB prøver å utnytte.

 

Dette handler UTELUKKENDE OM BREIVIK, og Breivik ønsker å utøve vold mot landsmenn som er uenige med ham.
Nei, de døde skifter ikke mening. Hans bruk av vold som et politisk virkemiddel er for å påvirke meningene til de levende (ie "folkemeningen"), for å få disse over på sin side.

 

La oss sammenligne Breivik sitt skisserte samfunn med fascisme:

Totalitært? Jepp

Vitalitært? Religiøst kristent, så ja.

Korporatisme? HER er jeg ikke så sikker, men jeg vil tro det.

Antikommunistisk? Jepp

Nasjonalistisk? Absolutt

Voldelig? Definitivt; Han beskriver i ett av sitatene mine av ham å henrette alle som ikke eksplisitt er motstandere av innvandring, i tillegg til at han ønsker å omfordele ressursene til alle som ikke eksplisitt er motstandere av innvandring.

Tja, det beskriver vel noenlunde dagens Norge like bra som ABBs visjon.

 

Kan ikke se hvorfor du blander DLF og Al-Qaida inn i dette? Ett ubevist ønske om å sette alle du ikke liker inn i samme bås?

DLF er det første virkelig innvandringsfiendtlige partiet i landet.

Jeg KUNNE nevnt FRP -- men faktum er at alle som er til venstre for enten FRP eller DLF regnes som forrædere av hans ideologi.

Du er muligens ikke klar over at DLF ønsker mye friere innvandring enn det man har i Norge per idag? De står for NESTEN helt fri innvandring.

 

Det har bare med politisk plassering å gjøre, ikke partiene -- på samme måte som en stalinist som vil drepe alle til høyre for SV på ingen måte fører til at SV er mer eller mindre negativt -- det blir bare en referanse for det første politiske ståstedet som er tålbart for vedkommende.
Tja, jeg vil da si at det ser ut som om ABB står litt til høyre for sentrum, men bortsett fra hans villighet til å bruke vold er det lite som skiller ham fra Ola og Kari.

 

Og jeg trekker inn Al-Qaida, fordi:

 

I acknowledge that I have understood the basic principles of war; that sometimes cruelty

must be applied to prevent an even greater evil. I accept the fact that sometimes,

innocent individuals have to perish in order to serve the greater good.

I acknowledge that I possess the qualities of initiative, patience, creativity, devotion to

the cause and the ability to command any situation that might arise.

I acknowledge that I understand that my duty is to act, to find and develop adequate

solutions for each problem I might face. Because I understand that without initiative,

there is no resistance.

I acknowledge that in the light of the authority of my office as a jury, judge and

executioner - as a , I am representing the

highest military and political authority in [--&--#62;] countries [where we operate] during all phases of

the [operation]. I will act as a representative for all free [the group identification] and I will

always act in the best interest of the [target of worship], with a long term perspective.

 

Sånn, nå har jeg gjort den nøytral.

Nå kan du putte in Al-Qaida, Midtøsten, arabere og Islam i firkantene over, og du har verveavtalen til en hvilkensomhelst terrorgruppe.

.... til en hvilkensomhelst politisk organisasjon mener du

 

Uansett:

Det Breivik foreslår er at en minoritet skal angripe majoriteten for å tvinge dem til å utføre minoriteten sin mening, som er basert på irrasjonell frykt som ikke støttes av vitenskap.

Og Demokratiets idee om at "en majoritet skal angripe minoriteten for å tvinge dem til å utføre majoriteten sin mening" er basert på?

 

 

 

Etnisitet spiller liten rolle for "vår" overlevelse og framtid.

Så lenge du får to barn og dine to barn får to barn hver så overlever slekten din og ditt blod uansett om makene er arabiske eller nordiske.

Dersom ditt barn får 2 barn med en araber:

50% isolerte arabiske gener og 50% nordiske av samme gener  x 2 = 100% nordiske + 100% arabiske gener for alle gener som er ulike -- noe som bare utgjør en promille av genene våre eller mindre -- noe sånt som 99% av de individuelle genene våre er de samme i utgangspunktet.

 

Blå øyne blir ikke utryddet av at man får barn med andre etnisiteter, så lenge man får to barn -- unngår å utslette seg selv.

 

Rase er en av de minst viktige faktorene ved en eventuell kjæreste jeg kan tenke meg.

Vel, for det første ser det ikke ut til at ABB er rasist, men nasjonalist så rasismen trenger jeg vel ikke svare på.

Nasjonalismen dog er en illusjon som stort sett har blitt skapt av Staten. Der eksisterer ikke "Norge" eller "Nordmenn" utenfor deres personlige fantasiverden som har blitt oppfostret med av Staten igjennom Statsstyrte skoler. Ei heller eksisterer noen "folkemening" mht A, B eller C. Der eksisterer KUN individer, og deres personlige meninger.

 

Hvorfor i gamperæva er ikke sionisme et valgalternativ?

Konspirasjonsteorier er i en annen tråd, denne omhandler ideologier.

 

Og en stor LOL til alle de nekene som har sagt nasjonalist.. nasjonalister dreper ikke sitt eget folk.

Harald Hårfagre drepte KUN .....?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Sionisme er ikke en konspirasjonsteori og det er tydelig at du har en agenda ved å utelate den (ideologien). Jeg synes du luktet litt..

Zionism (Hebrew: ציונות‎, Tsiyonut) is a form of nationalism of Jews and Jewish culture that supports a Jewish nation state in territory defined as the Land of Israel.[1] Zionism supports Jews upholding their Jewish identity and opposes the assimilation of Jews into other societies and has advocated the return of Jews to Israel as a means for Jews to be liberated from anti-Semitic discrimination, exclusion, and persecution that has occurred in other societies.[1] Since the establishment of the State of Israel, the Zionist movement continues primarily to advocate on behalf of the Jewish state and address threats to its continued existence and security.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zionism

Vennlisgt forklar relevans mht ABB?

 

Harald Hårfagre har ingenting med nasjonalisme å gjøre.

Var det ikke han som "samlet landet"?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...