Entity extraction Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Kjøpte nylig en Mac mini til å drive med bilde og video. Har en Netgear ultra 4 med 6Tb i redundans hvor jeg har lagt alt av dokumenter og bilder. Kjøpte også et Sony HDR Cx260VE som fungerer fint sammen med iMovies. Når jeg importerer filming så vil jeg ha det slik at all import og lagring av film\bilder automatisk skjer på netgear boksen. Har laget shares på netgear boksen, og ser dem alle i mac. Har laget snarveier som jeg har på desktop og under favorites i finder. Men jeg får ikke valgt nas boksen til å ferdigstille videoer. Er det pga nettverk? Må jeg koble en ekstern disk til mac for å få det alternativet? Håper noen skjønner hva jeg driver med, for jeg gjør det ikke. Å ta i bruk en Mac etter 20 år som pc bruker var..ehm interessant Utover mac så har jeg stort sett pcer i forskjellige varianter Takk for svar :-) Edit: ved å skrive "defaults write -app iMovie allowNV -bool true" i termalvindu så bedret det seg voldsomt. Endret 14. mai 2012 av indomitable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå