Nilsen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Facebook sjekker om du er villig til å betale for en bedre status. Betal for en mer synlig Facebook-status Lenke til kommentar
Populært innlegg Twinflower Skrevet 14. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2012 Ser for meg at fremtidige luksusfellen-kandidater får egen kolonne på forbrukstavlen sin hvor de må klistre på tusenlapper forbrukt på facebookoppdateringer 22 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ser ikke for meg den store nytten, om folk trøkker igjennom kjedelige oppdateringer, så havner de bare på ignore-lista`? AtW 6 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Høres ut som en snarvei til "ignore" på min profil ihvertfall. Er det noen andre enn meg som våknet til FB-endringer i dag? Plutselig kan jeg se når mottaker av meldinger har lest beskjeden jeg sendte. Det syntes jeg ikke er spesielt kjekt. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Høres ut som en snarvei til "ignore" på min profil ihvertfall. Er det noen andre enn meg som våknet til FB-endringer i dag? Plutselig kan jeg se når mottaker av meldinger har lest beskjeden jeg sendte. Det syntes jeg ikke er spesielt kjekt. Mobil eller webversjonen? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ser ikke for meg den store nytten, om folk trøkker igjennom kjedelige oppdateringer, så havner de bare på ignore-lista`? Neste facebook-nyhet blir nok at du kan kjøpe deg av ignorelisten til folk.. 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Tror nok heller dette vil være mer aktuelt for firma e.l. framfor privatpersoner. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Haha, herregud så ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Høres ut som en snarvei til "ignore" på min profil ihvertfall. Er det noen andre enn meg som våknet til FB-endringer i dag? Plutselig kan jeg se når mottaker av meldinger har lest beskjeden jeg sendte. Det syntes jeg ikke er spesielt kjekt.Mobil eller webversjonen? Har kun sett det på web hittil. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 det er en tjeneste jeg ikke kommer til å benytte meg av iallfall.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Re-Offender Skrevet 14. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg gir glatt en 10'er for å prioritere statusoppdateringer som "Hadde fast og fin avføring i dag, kostfiber er bra saker! Og er det flere enn meg her som syns det er pussig at maiskorn kommer ut hele etter man har spist de?" 10 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ser ikke for meg den store nytten, om folk trøkker igjennom kjedelige oppdateringer, så havner de bare på ignore-lista`?AtW De som betaler kan sikkert ikke bli ignorert :O Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jo værre FB blir jo færre vil bruke det. Dette er vanlig markedsmekanikk. Det finnes nok av konkurrenter som står klar til å ta over som den neste store sosiale tjenesten. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Alle "likes-huntere" kommer til og bli blakke Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) "har vært på kjøpesenteret med my girl Lisa Alexandra og Anne Milte < 3 ÅÅÅ gjett hvem vi så der a? Dennis fra paradise :o) < 3! " BAM!!! 100 kr, og menneskeheten vil blomstre i kjølvannet av hennes kunnskap. Endret 14. mai 2012 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jo værre FB blir jo færre vil bruke det. Dette er vanlig markedsmekanikk. Det finnes nok av konkurrenter som står klar til å ta over som den neste store sosiale tjenesten. Synes FB har bare blitt værre og værre for hver oppdatering, men alikevell sitter man foran skjermen å trykker f5 hele dagen. Jeg har prøvd å få venner og familie over på G+ uten å ha lykkes helt, så ser ut som om FB har kommet for å bli uansett hvor ubrukelig det blir Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Den som har uhorvelig mye penger, vil tydeligvis ha mye mer... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jo værre FB blir jo færre vil bruke det. Dette er vanlig markedsmekanikk. Det finnes nok av konkurrenter som står klar til å ta over som den neste store sosiale tjenesten.Synes FB har bare blitt værre og værre for hver oppdatering, men alikevell sitter man foran skjermen å trykker f5 hele dagen. Jeg har prøvd å få venner og familie over på G+ uten å ha lykkes helt, så ser ut som om FB har kommet for å bli uansett hvor ubrukelig det blir Jeg prøver det samme og aktiviteten her er svakt stigende. FB blir stadig mer harry og hjernedødt å følge med på. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Håper det aldri kommer noe tilsvarende til Twitter... 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Facebook eksisterer kun fordi mye av informasjonen kommer kun på FB, samt alle er der pga. chat etc. Slik er det ivertfall hos meg, mye av informasjon kommer ut der (events etc.) samt folk bruker Facebook som chat program, istedefor MSN som var tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå