ehauger Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Øyeblikkelig moro blir skikkelig kamera. Ta bilder på Instagram-vis Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Personlig tror jeg nisjen for et slikt produkt er litt for lite til at det kan bil vellykket, det virker mer som en PR-gimmick enn noe annet. Problemet ligger selvsagt i at smarttelefoner har samme mulighet til å laste opp bilder, og i de fleste tilfeller er kvaliteten på bilder fra telefoner også tilstrekkelig. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg kunne tenkt meg enn sånn en, hvis det ikke blir for dyrt.. Det blir som et polaroid-kamera, bare litt mer avansert. Knappen og kantene på kameraet ligner mye på det på iphone 4.. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Like mye til felles med et polariodkamera som enhver smarttelefon, såvidt jeg kan forstå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Like mye til felles med et polariodkamera som enhver smarttelefon, såvidt jeg kan forstå. Forutenom at dette kameraet kan skrive ut bilder som et polaroidkamera, noe smarttelefoner ikke kan. Forøvrig imponerede hva de mener de skal få plass til på den lille størrelsen syns jeg. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Like mye til felles med et polariodkamera som enhver smarttelefon, såvidt jeg kan forstå.Forutenom at dette kameraet kan skrive ut bilder som et polaroidkamera, noe smarttelefoner ikke kan. Forøvrig imponerede hva de mener de skal få plass til på den lille størrelsen syns jeg. Skrive ut "via" kameraet, noe jeg antok betydde at man kan sende bilder direkte fra kamera til en printer. Men ved nærmere sjekk av kilden ser jeg: - Internal printer to make your Instagram photos real; - Paper cartridge with Instagram Paper Sheets; I stand corrected! Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Nok en slik digitalisert Polaroid-klone med innebygget printer? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Nok en slik digitalisert Polaroid-klone med innebygget printer? Man får jo på en måte både i pose og sekk her. Du kan skrive ut bildet samtidig som du poster det på sosiale medier, alt fra en device. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg