Xprez Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei, jeg prøver å få opprettet en konto hos skandiabanken for å delvis bytte bank fra dnb, jeg prøver med bank id og kommer til informasjons siden men får opp ugyldig format på eposten min som da er hotmail. Finner ikke noe info rundt det med støtter ikke skandiabanken hotmail? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Høres heller ut som du har problemer med programvaren for Bank ID. Tror det er Java. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 prøvde nå en registrering uten bankid aka ingen java og fikk fremdeles opp det samme: "E-post adresse er skrevet på ugyldig format. Vennligst se etter at e-post adressen er skrevet riktig." Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det høres rart ut. Jeg er ganske sikker på at min konto i Skandiabanken er opprettet ved hjelp av Hotmail. Uansett skal det ikke ha noe å si så lenge adressen slutter med @.xxx Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan det være så enkelt som at du har skrevet mailadressen feil slik feilmeldingen antyder? (Mellomrom, komma eller andre forbudte tegn.) Hvis ikke bør du ringe Skandiabanken for videre feilsøking. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 vel er da kun en måte å skrive eposten på, eks: "[email protected]" som jeg da får feilmelding på Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan jo være at de reagerer på _. Ta kontakt du, så får du hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå