Xander^ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 |topic| Har spilt ut silent hill 2 for en stund siden. Da var det gjort..med hånden på hjertet vil jeg si at det var noe av det beste jeg har spilt. (noe) Så vet jeg det har kommet til ps2. Men det koster 599,- :o (vet jeg kan installe chip men jeg gidder ikke, spiller ikke ps2 så mye) Men uanz..noen som vet når det slippes til PC? Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jau, samme lurer jeg også på.. Har seff runda silent hill 3 på ps2. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det kommer 31. Oktober. Men en ting lurer jeg på: Hvorfor trenger du chip for å spille Silent Hill 3 på PS2? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det kommer 31. Oktober. Men en ting lurer jeg på: Hvorfor trenger du chip for å spille Silent Hill 3 på PS2? Han tenkte vel på piratkopiering, noe som kun er mulig hvis du har chip installert. Personlig syntes jeg det er veldig fint å ha orginalversjon av kvalitetsspill slik som SH3:) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Ja, sant nok at enkelte gode spill er verd å kjøpe som sh3 og neverwinter nights:D takk for hjelpen da folks Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jau, samme lurer jeg også på.. Har seff runda silent hill 3 på ps2. HAR DU runna silent hill 3 på ps2???? hvordan..?? jeg er ved slutten.. i kirken.. etter skrifte boksen der hu amanda dama sitter,,, så får man 2 boxer ammo og så får man vite hva som er så spesielt med save point emblemet... kommer ikke lengre...! har drit lite liv etter den siste bossen (da du fighter deg selv på karusellen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå