Sleggefett Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Etter å ha sett United-supportere og andre klage over at City har kjøpt seg til seriegull, begynte jeg å tenke over dette; hva slags virkemidler er godkjent i jakten etter mer penger? Ser stadig vekk folk som nevner at Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan brukte 8.8 milliarder på å kjøpe city-gullet. Slik var det ikke. Omtrent 3.4 milliarder står City selv for(£365M, http://www.nettavise...icle3393450.ece). Noen som har tall på hva United tjente i samme periode? Uansett, tilbake til det originale spørsmålet - hva er godkjent i jakten etter mer penger i pengebingen Premier League? Er det kun lukrative sponsoravtaler, tv-avtaler og billettinntekter? Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Etter å ha sett United-supportere og andre klage over at City har kjøpt seg til seriegull, begynte jeg å tenke over dette; hva slags virkemidler er godkjent i jakten etter mer penger? Ser stadig vekk folk som nevner at Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan brukte 8.8 milliarder på å kjøpe city-gullet. Slik var det ikke. Omtrent 3.4 milliarder står City selv for(£365M, http://www.nettavise...icle3393450.ece). Noen som har tall på hva United tjente i samme periode? Uansett, tilbake til det originale spørsmålet - hva er godkjent i jakten etter mer penger i pengebingen Premier League? Er det kun lukrative sponsoravtaler, tv-avtaler og billettinntekter? Tenker du rettslig eller moralskt? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Synes det virker som han mener hva som er akseptert blant den gjengse supporter, dvs moralsk. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg synes at det brukes for mye penger, men jeg tror at det uten tvang ikke kommer til å endre seg noe. Heldigvis kommer UEFA snart med Financial Fairplay-reglene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå