Gå til innhold

BK: Billioner sandkorn i et sandtak..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle til og gi kritikk da jeg oppdaget at det var for visning ... :=) men jeg vil da ikke si noe om dette.. ( ok, kan si bedre lykke neste gang :=) )

Takker:) La det inn på visning fordi det er et motiv jeg ikke tror jeg kommer over noe mer.

Jeg vil veldig gjerne ha kritikk, om du fortsatt gidder :) Setter pris på alt, liker begrunnet slakt mye bedre enn ubegrunnet ros :)

I mine øyne var det et spennende motiv. I kveldslyset var det mye linjer, mønstre og sjatteringer. Og noen ansikter i de store sandmassene. Det var mye dybde i landskapet. Sanda gikk i linjer ned i en traktform, og ned i et "dragsug". Det var litt magisk å være der,tro det eller ei. Lite menneske- stor natur. .. Som å være i et fremmed landskap i et fremmed land. Ser jo her at jeg ikke har lykkes å vise frem noe av det. Mangler dybde bl.a. Det hadde vært gøy å fått det til :) Uansett om du vi si noe mer eller ikke, tusen takk for tilbakemelding :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

:=) dette bildet fremstår som flatt og kjedelig, det mangler farge og kontraster, samtidig er det ikke noen linjer blikket kan ta tak i å følge. det er ikke lett å formidle slike motiv.. det kan se bra ut når man er der i virkeligheten, men å få et spennende bilde av det er verre.. har ikke noen forslag til forbedring heller, det måtte evt være å gå nermere å fange noen detaljer i det området med kontraster oppe i høyre hjørne. dette ble slakt men du kan bedre enn dette! tenk linjer og komposisjon når du fotograferer så kommer du langt. gode motiv må letes opp.. de står ikke i kø :=)

Lenke til kommentar

:=) dette bildet fremstår som flatt og kjedelig, det mangler farge og kontraster, samtidig er det ikke noen linjer blikket kan ta tak i å følge. det er ikke lett å formidle slike motiv.. det kan se bra ut når man er der i virkeligheten, men å få et spennende bilde av det er verre.. har ikke noen forslag til forbedring heller, det måtte evt være å gå nermere å fange noen detaljer i det området med kontraster oppe i høyre hjørne. dette ble slakt men du kan bedre enn dette! tenk linjer og komposisjon når du fotograferer så kommer du langt. gode motiv må letes opp.. de står ikke i kø :=)

Tusen takk! Ga meg mening det her! :) Setter stor pris på at du tok deg tid! Og det at en fremmed gidder å bruke tid på en annen fremmed - for meg er det en glede i hverdagen!

Jeg antar at pulsen øker og at du kjenner gleden hver gang du nærmer deg fuglene du tar bilde av. Nyt dagene! :) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...