Laila - Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Billioner sandkorn i et sandtak.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 skulle til og gi kritikk da jeg oppdaget at det var for visning ... :=) men jeg vil da ikke si noe om dette.. ( ok, kan si bedre lykke neste gang :=) ) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) skulle til og gi kritikk da jeg oppdaget at det var for visning ... :=) men jeg vil da ikke si noe om dette.. ( ok, kan si bedre lykke neste gang :=) ) Takker:) La det inn på visning fordi det er et motiv jeg ikke tror jeg kommer over noe mer.Jeg vil veldig gjerne ha kritikk, om du fortsatt gidder Setter pris på alt, liker begrunnet slakt mye bedre enn ubegrunnet ros I mine øyne var det et spennende motiv. I kveldslyset var det mye linjer, mønstre og sjatteringer. Og noen ansikter i de store sandmassene. Det var mye dybde i landskapet. Sanda gikk i linjer ned i en traktform, og ned i et "dragsug". Det var litt magisk å være der,tro det eller ei. Lite menneske- stor natur. .. Som å være i et fremmed landskap i et fremmed land. Ser jo her at jeg ikke har lykkes å vise frem noe av det. Mangler dybde bl.a. Det hadde vært gøy å fått det til Uansett om du vi si noe mer eller ikke, tusen takk for tilbakemelding Endret 14. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 :=) dette bildet fremstår som flatt og kjedelig, det mangler farge og kontraster, samtidig er det ikke noen linjer blikket kan ta tak i å følge. det er ikke lett å formidle slike motiv.. det kan se bra ut når man er der i virkeligheten, men å få et spennende bilde av det er verre.. har ikke noen forslag til forbedring heller, det måtte evt være å gå nermere å fange noen detaljer i det området med kontraster oppe i høyre hjørne. dette ble slakt men du kan bedre enn dette! tenk linjer og komposisjon når du fotograferer så kommer du langt. gode motiv må letes opp.. de står ikke i kø :=) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 :=) dette bildet fremstår som flatt og kjedelig, det mangler farge og kontraster, samtidig er det ikke noen linjer blikket kan ta tak i å følge. det er ikke lett å formidle slike motiv.. det kan se bra ut når man er der i virkeligheten, men å få et spennende bilde av det er verre.. har ikke noen forslag til forbedring heller, det måtte evt være å gå nermere å fange noen detaljer i det området med kontraster oppe i høyre hjørne. dette ble slakt men du kan bedre enn dette! tenk linjer og komposisjon når du fotograferer så kommer du langt. gode motiv må letes opp.. de står ikke i kø :=) Tusen takk! Ga meg mening det her! Setter stor pris på at du tok deg tid! Og det at en fremmed gidder å bruke tid på en annen fremmed - for meg er det en glede i hverdagen! Jeg antar at pulsen øker og at du kjenner gleden hver gang du nærmer deg fuglene du tar bilde av. Nyt dagene! :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg