Eriksendrul Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg skal på 30`årslag til fettern min ( som er homo ) og da lager kusina mi temafest : PImp And ho , der vi skal bytte roller DVS : Jeg skal da være en hore ( Med yrkesstolthet ) Men jeg har ikke spesielt lyst til og tre på meg skjørt eller korte shortser av flere grunner , På fest røyker jeg i ett sett så blir mye ut og inn av lokalet. Så har dere noen erfaring fra dette og kle seg ut som "hore" ? Har ingen anelse om hva jeg kan bruke siden jeg har allerde lagt korte shortser etc på hylla . Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skjørt med tights under, så kan du dra opp skjørtet og vise frem knærne nå og da.det var noen som lekte horer i 17.mai toget i går og de holdt på sånn. :-p Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skjønner ikke helt problemet med denne røykingen. Horer både røyker og står mye ute, skulle tro de har funnet det ompimale antrekket for dette. http://www.dw.de/image/0,,5674925_4,00.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå