jørgenjnygård Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg trenger noen nye tv-serier. jeg la ved en liste med noen av tv-seriene jeg ser eller hat sett. om noen som liker samme tv serier har noen nye og tilføye til "hylla" hadde jeg søtte stor pris på det er glad i serier der man må se neste episode -entourage -californiacation -scrubs -himym -modern family -the big bang theory -family guy -the simpsons -two and a half man -south park -Top gear -revenge -criminal minds -law and order svu -The sopranos -boardwalk empire -prison break -heros (sesong 1,2 likte ikkje resten) -dirty sexy money -suits -breaking bad - no ordenary family -the walking dead Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 - How to make it in america - Dexter - Game of Thrones - Eastbound and Down - Touch - Alcatraz Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 tusen takk ! Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Britiske humorserier som må sees (dersom du liker britisk humor): -The IT Crowd -Black Books -Spaced -Peep Show Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 kom på noen fler -jericho -no ordenary family ( ikkje noe favorit) -lie to me (kun 1 sesong ble alt for mye av det samme) -burn notice ( også litt for mye av det samme) -supernaturel (fantastisk fra sesong 4 og utover) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Rules of Engagement The Cleveland Show Endret 14. mai 2012 av TMB Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 trenger fler, akkurat ferdig med htmia Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Battlestar Galactica < Beste Sci-Fi etter star wars, spør du meg. Stargate Atlantis er knall, også en bra Sci-Fi serie, men ikke like bra som BSG. Oz (fengselserie fra HBO) Noe jeg kommer på i farta, anbefaler BSG først Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Oz -&--#62; BSG Riktignok selv om det er forskjellige serier, og begge er herligheter. Siden du liker Futurama, The Simpsons og Family Guy. Helt klart King of The Hill, og Bobs Burgers. Endret 17. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 - Sons of Anarchy - Hawaii Five-O Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) -supernaturel (fantastisk fra sesong 4 og utover)Fantastisk i sesong 1 til 3, men bare greit nok i sesong 4 og 5. Burde definitivt ha sluttet der, men sesong 8 er bekreftet. Ellers har v jo... - Once upon a time - Grimm - Farscape - Firefly Endret 17. mai 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
jørgenjnygård Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 takk til alle som har svart Lenke til kommentar
Garney Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) - The Mentalist - House M.D. - The Office - Seinfeld Endret 29. mai 2012 av Garney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå