Gå til innhold

Hotel anbefaling i London

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har personlige erfaringer med hotel i london og har noe og anbefale? Det er mye små og forferdelige hotel i London har jeg intrykk av, så jeg lurer på om noen har anbefalinger?

Gjerne i Victoria området, eller camberwell. Har du en anbefaling kom med den uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

London er vanskelig når det gjelder anbefalinger. Det eneste en kan være sikker på er at det er lite eller dyrt eller begge deler om en skal bo i gangavstand til ditt og datt. Gangavstand er imidlertidi ikke det viktigeste. Du må uansett med Tuben. Finn et hotell ikke for langt fra en stasjon på en linje med gode overgangsmuligheter og glem ikke at bus er et bra alternativ som du allerede har betalt for om du har peridekort av en eller annen sort (eller kan bruke oystercard på).

Se for all del bort fra alle klagene på romstørrelse på steder som tripadvisor. Dette er i hovedsak ameriakanere som ikke vet forskjellen på en by eg en samling veikryss.

http://www.tfl.gov.uk/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært i London en lang rekke ganger. De fleste gangene har jeg bodd på St.Giles hotell. Det ligger et par minutters gange fra Oxford Street og tube-stasjonen i Tottenham Court Road.

Jeg er hvertfall glad for å slippe å stresse og bruke lang tid på å komme seg til sentrale deler av byen fra hotellet.

Litt små rom, men grei nok standard. (Skal vel ikke være på hotellrommet så mye, eller hur? ;) )

OK priser til beliggenheten å være mener jeg hvertfall.

Lenke til kommentar

Takk for tips :) Har sett litt på dette her :

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g186338-d1657415-Reviews-Park_Plaza_Westminster_Bridge_London-London_England.html

Virker helt ok.. Skal være 3 på et rom var planen.. så dette har da rimlig stort rom i det minste..

Når det gjelder beliggenhet, må man jo alltid ta undergrunn eller buss i den forbaska byen der :p Er jo så store distanser.. Oxford street er jo bare en dyr handlegate :p hehe.. Så er ikke så veldig avhengi av å ligge i nærheten av den.. Sist jeg gang jeg var i London var jeg sammen med en dame fra London, som var fra utkanten, bodde i nærheten av Kingston, syntes faktisk sånn når man tenker på å handle og slikt at det var mye greiere å handle der , var mer kjøpe senter aktig og små by aktig.. Ikke så stort som selve central London.. Er det foresten noen store kjøpe senter i / rundt London? Er mye greiere når alt er samlet på et sted.

Endret av teigas123
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...