Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kort engelskinnlevering, ser det bra ut?

Anbefalte innlegg

Hei, skal levere inn en WANTED plakat om Melissa (hun fra boka, filmen), ser denne teksten bra ut? Ja jeg vet at jeg suger i Engelsk.

My dear Melissa is missing. She was last observed outside H&M at Oxford Street yesterday around 11:15 PM. Melissa has brown eyes, dark-blond hair, a bright-blue jersey and a black skirt. Please contact me (Melissa’s grandmother) on 00-31-555-98 if you know something.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

My dear Melissa is missing. She was last seen outside H&M at Oxford Street yesterday(,) around 11:15 PM. Melissa was wearing a bright-blue jersey and a black skirt at the time. She has brown eyes and (short/long,) dark-blonde hair. Please contact me...

Kunne kanskje byttet ut 'yesterday' med dato. Kjenner ikke til boka/filmen, men når noen blir etterlyst er ofte høyde/kroppsbygning viktig. Den siste 'if you know something' hørtes litt rar ut, men kom ikke på noe bedre i farten...

Lenke til kommentar

Kjenner heller ikke til boken, men til endingen ville jeg foreslått "Please contact me … if you have any information". Og jeg ville nok heller sagt "my dear grandaughter Melissa is missing" enn å sette det med grandmother i parantes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...