oblivian Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 I disse virus tider tenkte jeg å sette opp en web og email proxy. Har testet litt forskjellig software som jeg har funnet på tucows.com, men ingen funker nevneverdig bra. Nesten alle sider jeg går inn med via proxy'en mangler 10% av bilder og annet. Irriterende. Et par sider er nærmest utilgjengelige via proxy. Er det noen som har bra tips til proxy soft for XP? Let me know. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Squid i Linux er en god web-cache proxy. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Sikkert, men som sagt, jeg trenger for XP... (Windows). Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 For å svare meg selv her... Merak er utrolig fett og kjapt. Funker døds bra om det er POP3 eller IMAP. Jeg har en epost db bestående av et utall GB og det er kjapt som F. Anbefales. Når det gjelder WWW proxy... Ingen soft funka, desverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå