minimum payne Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 er det noen av dere som har prøvd disse ?. er de støysvake eller bråker de? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Kjøpte 2 vifter hos Clas O. Jeg skulle bruke til kjøling av bremsmotstand på frekvensstyring. Ligger i søppelbøtta nå. Kjøpt kvailitet!! Papst 1 eksempel Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 01:21, tag1 skrev:Jeg skulle bruke til kjøling av bremsmotstand på frekvensstyring. Hæ? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Vifter brukes til så mangt vet du :wink: Kvalitet er kvalitet uansett. Når ny fra Clas O., bråker mer enn vifte som har gått i årevis. Jeg snakker ikke om støy fra vifteblad, men fra lager etc. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 dei nye clas olhson viften er ikkje noko, eg kjøpte ei 80x80 vifte for none veker siden den bråker heilt intenst, eg har ei gammel 1-2år gammle den bråker ikkje så gale Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 00:35, minimum payne skrev:er det noen av dere som har prøvd disse ?. er de støysvake eller bråker de? Jeg har fire 80mm fra Clas i maskinen min, og jeg syns ikke at de er så veldig støyende. Men jeg har også en 120mm, og den nytter det ikke å sitte i nærheten av. Den flytter nok mye luft, men skaper også tilsvarende med lyd. Hiver du inn noen viftestyringer blir det derimot riktig bra :smile: Ps! Angående kvalitet: Den ene 80mm har sittet i pc´n i snart to år, og ruklet mitt står på 8 timer i døgnet. Lenke til kommentar
lax Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har ikke kjøpt vifter på Clas Ohlson, men vurderte det en gang, og da merket jeg meg at viftene var av merket Sunon som ikke er ALLER verst da :smile: Men kan jo hende de tar inn forksjellige merker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå