HeltGresk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Dere Alle på diskusjon.no husker vel alle tråden "Hvordan bli Kjendis i 2011" Jeg er da Jonas Philipe Svendsen, eller nå HeltGresk! denne tråden skal ikke brukes til og poste reklame som de forrige men en liten oppsumering derimot hvor man kan finne meg nå, hvor jeg er på veien mot kjendishimmelen og slikt. I 2012 så skjer følgene ut i mot sommeren. Kveld Med Ylvis - Kelern Vgtv "statistene" + kortfilm Alt av filmmartiale vil nå kom opp så snart får tilsendt og det er offentlig gjort så vil det komme på min Youtube Kanal så "abonner" gjerne på denne Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hurra! Dette blir en gøyal tråd! Lenke til kommentar
HeltGresk Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Hurra! Dette blir en gøyal tråd! Bra du syntes det:-) Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Moderatormelding Som du ble fortalt forrige gang du dro dette stuntet her: Du får ikke lenger benytte forumet som gratisannonsør for deg selv. Trådene dine stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg