Softis^ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 heihei.. ka synns dåkke eg bør velga..nokia 2100 eller sonyericsson t65? vil ha en liten mobil me plass t en del mellinga. trenge seriøst hjelp her ;/ klare meg isje uten mobil lenger... takk t dåkk så svare Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kan jo velge en Siemens A55, den er billig og har den mest nødvendige.. Nokia 2100 er ikke særlig god + at den er overpriset.. Mitt forslag er at du går for A55. :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 2100 er helt fin! Har alle funksjoner som trengs. Mitt syn på mobil: Enten en simpel sak som f.eks 2100, eller en telefon med symbian. Alt i mellom er liksom bare halvveis. Dårlige fargeskjermer, stort sett ikke kamera, og funksjonsfattige (i forhold til symbian). Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg kjøpte 2100 til lillesøstra mi, ho er kjempe fornøyd. Storesøstra mi hadde t65..ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå