magikern Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 http://abstract.cs.washington.edu/~renacer...-matrix.html.gz Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 WOW den var jo kjempe bra laget da! likte den Lenke til kommentar
simenn Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 helt sinnsyk! de må ha hatt et program som gjør om fra svart hvitt toner til ascii eller noe, kan da ikke være gjort for hånd? *få tak i* den ble mye bedre om man forminsker det i opera, da blir alt mye tydligere.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Joda, det er faktisk jeg som skrev den. Jeg gjorde det for hånd. Jobbet intenst 11 timer om dagen, så det tok bare 5 år. Det finnes programmer som konverterer bilder om til ascii, til og med til farge-ascii, så jeg antar at denne karen bare konverterte alle framesene i denne videosekvensen. Husker ikke hva programmet jeg brukte til å konvertere het, men det var ganske kult... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Kanskje AVI2HTML eller noe sånt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Den var RÅ! Sett deg ca 1,5-2 meter fra skjermen, alt blei masse tydligare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå