Gå til innhold

Profil: Antall innlegg forskjellig ute/inne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha.. takk. Der var da en litt merkelig ting det der.

Kunne ikke begripe hva vitsen skulle være heller, før jeg så denne forklaringen:

"Det er vel mest for å hindre såkalte postcount poster.

Altså, at folk poster masse kun for å få høyere antall poster.

Det er mye større åpning for kunne å gjøre det i off topic enn andre steder, at innleggene ikke teller er en enkel og effektiv stopper for dette."

---------------------------------------------------------------------

Da kunne det kanskje stått der inne "Inkl. Off-topic innlegg", ellers vil jo folk stadig lure på dette.

Men egentlig synes jeg det der var et tullete påfunn. Hvor mange ville sitte å poste en masse innlegg kun i den hensikt å øke antallet..? Kan nesten ikke forestille meg at noen tenker slik. Og et innlegg må da alltid inneholde noe akseptabelt i henhold til regler etc, og da blir det vel uansett ikke galt om man poster mye så lenge man holder seg innenfor reglement.

Trodde aktivitet var å anse som positvt jeg, nuvel.. :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men egentlig synes jeg det der var et tullete påfunn. Hvor mange ville sitte å poste en masse innlegg kun i den hensikt å øke antallet..? Kan nesten ikke forestille meg at noen tenker slik. Og et innlegg må da alltid inneholde noe akseptabelt i henhold til regler etc, og da blir det vel uansett ikke galt om man poster mye så lenge man holder seg innenfor reglement.

Du skulle bare visst hvor mange som poster for å øke tallet under bildet sitt. Dessuten har vi flere «leketråder»/«tulletråder», hvor det ikke akkurat stilles store krav til innhold. Tråder som «Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?» og «Nedtelling fra 50.000!» er gode eksempler på hvorfor vi ikke teller med innlegg fra Off-topic.

Lenke til kommentar

Du skulle bare visst hvor mange som poster for å øke tallet under bildet sitt. Dessuten har vi flere «leketråder»/«tulletråder», hvor det ikke akkurat stilles store krav til innhold. Tråder som «Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?» og «Nedtelling fra 50.000!» er gode eksempler på hvorfor vi ikke teller med innlegg fra Off-topic.

Enkle inlegg uten serlig nytte, men fremdeles inlegg.

skal man kalle det telleren teller for inlegg bør det enten spessifiseres at det gjelder kun spesifikke kategorier, eller man bør fjerne den helt.

Et siste alternativ er noe slikt:

post-74970-0-34204100-1337130349_thumb.png

Poenget mitt er egentlig at det ikke er noen grunn til å skjule det virkelige tallet.

Påstanden er vel at mange skriver bare for å få høyere teller, noe som sikkert er riktig, men gjør det noe? Og er det ihvertfal ikke bedre at det skjer i Off-Topic en restan av forumet. Slik det er i dag må alle som skriver for tellerens skyld skrive i resten av forumet for å få den opp, det er vel ikke det dere ønsker?

Lenke til kommentar

Det står jo hvor man er mest aktiv også, så alle vil kunne se om det er i en sånn leke-kategori man har kvernet på.

Nå vet ikke jeg hva man anser som så attraktivt med å ha fryktelig mange innlegg uansett. Men vet jo at det er masse ynglinger her, og de synes kanskje det ser tøft ut? Husker jo vi prøvde skrive mer bilnummer enn andre også da vi var små :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...