Oran Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei. Lurer egentlig veldig enkelt på hvordan det har seg å kansellere med ventelo Internet. Bindet oss 3-4 mnder siden, men er tydeligvis noe som er betraktelig mye bedre. Hva type rettigheter, og plikter har jeg. Er det slik at jeg må betale en viss sum for å avbryte? Takk for svar. Jeg ringer de opp imorgen og spør. Men først vil jeg vite litt om mine rettigheter og slikt. Takk Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hos Broadnet (Ventelo) vil du måttet betale 1000,- i brudd i og med at det er mer enn seks måneder igjen av bindingen. Etter seks måneder vil beløpet være 500,-. Bindingstiden er ut måneden du er i, pluss neste. Altså vil du måttet betale ut Juni om du sier opp i Mai. Du kan selvfølgelig beholde nettet oppkoblet i oppsigelsesperioden. Hva er det egentlig du har kommet over som er bedre? Hvordan problemer opplever du? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei. Lurer egentlig veldig enkelt på hvordan det har seg å kansellere med ventelo Internet. Bindet oss 3-4 mnder siden, men er tydeligvis noe som er betraktelig mye bedre. Hva type rettigheter, og plikter har jeg. Er det slik at jeg må betale en viss sum for å avbryte? Takk for svar. Jeg ringer de opp imorgen og spør. Men først vil jeg vite litt om mine rettigheter og slikt. Takk Kanskje du har en kontrakt med leverandæren din der alt som du bør vite står? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå