Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bindings tid - Og kansellering hos ventelo -


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer egentlig veldig enkelt på hvordan det har seg å kansellere med ventelo Internet. Bindet oss 3-4 mnder siden, men er tydeligvis noe som er betraktelig mye bedre.

 

Hva type rettigheter, og plikter har jeg. Er det slik at jeg må betale en viss sum for å avbryte?

 

Takk for svar.

 

Jeg ringer de opp imorgen og spør. Men først vil jeg vite litt om mine rettigheter og slikt. :)

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos Broadnet (Ventelo) vil du måttet betale 1000,- i brudd i og med at det er mer enn seks måneder igjen av bindingen. Etter seks måneder vil beløpet være 500,-.

 

Bindingstiden er ut måneden du er i, pluss neste. Altså vil du måttet betale ut Juni om du sier opp i Mai.

Du kan selvfølgelig beholde nettet oppkoblet i oppsigelsesperioden.

 

Hva er det egentlig du har kommet over som er bedre? Hvordan problemer opplever du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Lurer egentlig veldig enkelt på hvordan det har seg å kansellere med ventelo Internet. Bindet oss 3-4 mnder siden, men er tydeligvis noe som er betraktelig mye bedre.

 

Hva type rettigheter, og plikter har jeg. Er det slik at jeg må betale en viss sum for å avbryte?

 

Takk for svar.

 

Jeg ringer de opp imorgen og spør. Men først vil jeg vite litt om mine rettigheter og slikt. :)

 

Takk

 

Kanskje du har en kontrakt med leverandæren din der alt som du bør vite står?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...