Lami Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Heisann! Skal ha meg et nytt kabinett for å få plass til 2x120mm radiator i kabinettet til vannkjøling. Med Antec 900 som jeg har i dag har jeg ikke plass til dette. Jeg tenker at jeg skal ha mid-kabinett og er ikke interessert i å betale drittmye for et kabinett. Tenker under 1000-lappen så går det vel fint. Det må også være vindu som man kan se inn i på siden. Og plass til 2x120mm vifter i toppen selvsagt. Så litt på NZXT MIDITOWER TEMPEST EVO WINDOW ATX men fant ut at det er 3 år gammelt så det gidd jeg ikke å kjøpe. Så også på CORSAIR CARBIDE 500R i hvitt (teit at hvit er 200kr billigere enn svarte versjonen) som så bra ut, men hvitt kabinett tror jeg ikke er så bra med tanke på hvis jeg kommer borti lakken så blir det stygt. Er også lett å få bulk i det vil jeg tro med tanke på uthulte sidene. Hvilket kabinett skal jeg gå for? Så nettopp artikkelen til hardware.no, fant ingenting der så ingen vits å linke til den artikkelen. Takker for svar! Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Heisann! Skal ha meg et nytt kabinett for å få plass til 2x120mm radiator i kabinettet til vannkjøling. Med Antec 900 som jeg har i dag har jeg ikke plass til dette. Jeg tenker at jeg skal ha mid-kabinett og er ikke interessert i å betale drittmye for et kabinett. Tenker under 1000-lappen så går det vel fint. Det må også være vindu som man kan se inn i på siden. Og plass til 2x120mm vifter i toppen selvsagt. Så litt på NZXT MIDITOWER TEMPEST EVO WINDOW ATX men fant ut at det er 3 år gammelt så det gidd jeg ikke å kjøpe. Så også på CORSAIR CARBIDE 500R i hvitt (teit at hvit er 200kr billigere enn svarte versjonen) som så bra ut, men hvitt kabinett tror jeg ikke er så bra med tanke på hvis jeg kommer borti lakken så blir det stygt. Er også lett å få bulk i det vil jeg tro med tanke på uthulte sidene. Hvilket kabinett skal jeg gå for? Så nettopp artikkelen til hardware.no, fant ingenting der så ingen vits å linke til den artikkelen. Takker for svar! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646592 499 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Shit! Se der ja! På tilbud og greier! Tusen takk for tipset! Tror jeg bare bestiller med en gang! Litt usikker på hva jeg skal gjøre med mitt Antec 900 nå da.. vet ikke hvem som kjøper gammelt og brukt kabinett EDIT: Eller skal jeg kjøpe big-tower.. faen altså. Endret 15. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Shit! Se der ja! På tilbud og greier! Tusen takk for tipset! Tror jeg bare bestiller med en gang! Litt usikker på hva jeg skal gjøre med mitt Antec 900 nå da.. vet ikke hvem som kjøper gammelt og brukt kabinett EDIT: Eller skal jeg kjøpe big-tower.. faen altså. NZXT Switch 810 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Takker for tipset, men tror ikke jeg vil bruke 1,5k på et kabinett. Tenkte jeg skulle ha råd til fet vannkjøling også etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå