baltazar82 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hei, har akkuratt kjøpt meg en ny skjerm. http://www.lg.com/us...-PN-led-monitor Har en Macbook Air late 2010, som jeg har koblet med en minidisplay port -hdmi til skjermen. Noen som har noen idè på om jeg under innstillinger på mac`en skal velge 1080i eller 1080p (denne er best) eller oppløsning 1600*900 som er maks jeg får opp ( er ikke dette litt lavt). Har det noe å si om jeg evt velger DVI fremfor hdmi på kabelen? Takk for svar Endret 13. mai 2012 av baltazar82 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 velg 1080p. kanskje får du opp oppløsningen 1920x1080 hvis du bruker dvikabel, men det er jo den samme oppløsninga. Lenke til kommentar
baltazar82 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 OK, takk for svar. Er det vanlig at maskinen kan virke noe mer treig ved tilkobling til ekstern skjerm? Synes ting ikke går like "smooth". Mulig ikke macen takler dette her helt... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 kan godt hende maskinen ikke takler det helt. Har aldri vært borti mac selv, men macbook air har vel aldri vært noen kraftsak, og du har sikkert mer en doblet oppløsningen som maskinen skal levere nye bilder til 60 ganger i sekundet. Kanskje noen med mac kan svare på hvor normalt det er at ytelsen går ned, jeg har ikke opplevd selv at ting oppleves saktere ved bruk av flere skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå