Gå til innhold

Blå stripe på venstre side av skjermen. Er skjermen ødelagt?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et merkelig problem med skjermen. På venstre side er det en stripe som flimrer med en blå farge. På veldig lyse og mørke farger vises ikke stripen i det hele tatt, men på alt annet kommer stripen tydelig fram. Hadde håpet at problemet skulle gå over av seg selv, men nå har dette pågått i over tre måneder, og jeg begynner å få sterk lyst til å bare kaste skjermen ut av vinduet. :(

 

Her er noen bilder av skjermen om det skulle være til noe hjelp. Beklager den dårlige kvaliteten, har bare mobilen å ta bilder med.

post-22020-0-49505600-1336923178_thumb.jpg

post-22020-0-37729300-1336923188_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan se ut som om skjermen din er ødelagt. Men før jeg hadde kastet den ut av vinduet, hadde jeg testet den med en ny skjermkabel, i tilfelle det er brudd eller skader på denne. Hjelper ikke det, hadde jeg også testet med et annet grafikkort/annen PC. Hvis feilen fremdeles er der, er det nok skjermen

Lenke til kommentar

Kan se ut som om skjermen din er ødelagt. Men før jeg hadde kastet den ut av vinduet, hadde jeg testet den med en ny skjermkabel, i tilfelle det er brudd eller skader på denne. Hjelper ikke det, hadde jeg også testet med et annet grafikkort/annen PC. Hvis feilen fremdeles er der, er det nok skjermen

 

Trodde først det var skjermkortet som var ødelagt, og var dum nok til å kjøpe et nytt. Stripen var der fremdeles selv med det nye kortet. Etterpå har jeg også testet på en annen PC, så det er ingen tvil om at det er skjermen som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...