AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei Jeg er en jente på 16 år, jeg har hatt samleie med kjæreste opp til flere ganger, men jeg er hans første og han er min første men tingen er jeg har fått en ekstrem kløe og svie i underlivet, og ikke nok med det jeg har en grusom lukt som i tillegg er der Jeg har ingen aning om hva det kan være, og for 2 måneder siden tok jeg canesten mot sopp, da var det litt mildere altså det luktet og klødde, men nå er det mye værre.. Har noen opplevd lignende og har noen noe idee om hva jeg kan gjøre? Tørr ikke å gå til lege, for da må jeg si til mamma at jeg har hatt samleie osv.. og det tørr jeg bare ikke.. Så hver så snill og hjelp meg !! Anonym poster: 0bdadf90091273851107fa19bf7b8567 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Du kan gå på sånn "sex-senter" husker ikke helt hva det heter, eller så kan du prøve helsesøsteren på skolen din (De har taushetsplikt, og du trenger ikke godkjennelse fra foreldrene dine). Endret 13. mai 2012 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
jente111 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Du kan gå på sånn "sex-senter" husker ikke helt hva det heter, eller så kan du prøve helsesøsteren på skolen din (De har taushetsplikt, og du trenger ikke godkjennelse fra foreldrene dine). Smart er litt redd for at det blir for flaut, men det skader ikke å prøve 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 ]Smart er litt redd for at det blir for flaut, men det skader ikke å prøve Vel flaut blir det nok, men blir nok kun så flaut du gjør det til Men uansett hva er verst, at det er litt flaut, eller at du går rundt og har vondt der nede? Og da kan du også finne ut hva som er galt også kan du bli kvitt kløen og svien. 1 Lenke til kommentar
jente111 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 ]Smart er litt redd for at det blir for flaut, men det skader ikke å prøve Vel flaut blir det nok, men blir nok kun så flaut du gjør det til Men uansett hva er verst, at det er litt flaut, eller at du går rundt og har vondt der nede? Og da kan du også finne ut hva som er galt også kan du bli kvitt kløen og svien. Helt sant det tusen takk for svar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå