RTH666 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Har litt problemer med at hastigheten min virker helt r*** noen ganger så jeg gikk inn på itavisen og kjørte en test der og da får jeg opp nedlasting på mellom 4 og 25Mb/s (25Mb/s er det jeg betaler for). Opplasting er stabilt på 5Mb/s og det er samme som jeg betaler for. Har gjort følgende tiltak før jeg kjørte test: Slått av alle andre maskiner i huset restartet "testmaskin" fjernet/ deaktivert alle programmer på testmaskin sånn at ingen programmer ligger å bruker båndbredde Koblet over fra tråløst til kablet tilkobling Noen tips til hva jeg gjøre for å sikre mer stabile målinger (andre sider osv)? Jeg må si jeg har vanskelig å tro at hastigheten min svinger så mye. Hadde vært greit om IP-adressen min også vises på testen itilfelle jeg sender inn bilder til Telenor hvis det viser seg at linja mi er helt ustabil Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bruk en annen side for testing også, jeg bruker www.speedtest.net Lenke til kommentar
Faller Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 I tillegg til speedtest.net kan du også prøve nettfart.no (utviklet av Post og Teletilsynet) Mvh Faller Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Jeg har satt om miniversjonen av speedtest.net på min egen side. Denne står på en delt 1Gbit tilkobling så burde gi ganske så nøyaktige svar, er i alle fall det jeg har erfart. Endret 15. mai 2012 av Kenneth E Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Nettfart.no er den mest stabile for meg. Gir riktig hastighet begge veier (49/11Mbit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå