Renzor_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 nor jeg spiller diverse spill oppstår det av og til ein form for `skurring` i høgtalarane.. hører det best nor noen snakker eller i skuddsalver.. Men det er og noen spill som jeg ikkje merker noen ting i.. hva kan dette være montro? er det høgtaler eller Lydkort som er kaputt?? eller ingen av delene? NB:merker ikkje noko nor eg hører på musikk... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 kontroler at alle ledeningene dine er ok uten brudd og sitter godt. Prøv med et head sett eller noe anet. Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 det er ikkje noko med det intrigerte lydkortet på hovedkorte da? Skal begjynne å spille på nett nå nor vi får oss adsl , og det er vell headsett som blir brukt...eller? får se om eg får skaffa meg noe headsett... noen anbefalinger? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Prøv med nye Nforce 2 drivere du Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 hvor finner jeg det da? hvilken driver der det som ``følger med`` hvilken drivere må jeg evt instalere? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Skal vi se.. Last ned denne hvis du bruker WinXP denne hvis du bruker Win2000 denne hvis du bruker Win98 eller ME Hadde samme problem med skurring på mitt hovedkort, kom seg med ny Nforce 2 driver Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 er det ikke de samme driverene for win 2k og xp da. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er det, såg ikke jeg Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Med ASUS kort anbefaler jeg å bruke driverne på ASUS hjemmeside!!! Bruker du Nvidias så kan du få problemer og ikke klare å komme inn i bl.a equalizeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå