Runar Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Sitronsaft og Mixy reddet prinsessen (krikkert), og har nå blitt utnevnt til veiledere. Veileder nr. en, Sitronsaft, har vært medlem siden 2009, og er aktiv i Sport og trening og Samfunn, da spesielt Samliv og Seksualitets-kategoriene. Veileder nr. to, Mixy, har vært medlem siden 2005, og mest aktiv i Smarttelefoner. Han vil bli å finne andre steder i forumet, men hovedsaklig i Mobilkategorien. Vi gratulerer begge, og ønsker dem velkommen! 2 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 About damn time at noen reddet meg, jeg er så lei av å sitte i det fordømte tårnet i denne rosa kjolen med blond parykk... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan bare si at jeg kjenner til Sitronsaft fra før av, men gratulerer til begge to. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Gledelig gledelig ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Velkommen om bord i regimet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå