SanderPander Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hei, satser mest på kardio frem til sommeren men tar også litt styrke. Jeg gjør dette når jeg trener: tirs: benk 3x8 foroverbøyd roing 3x8 tors: militærpress 3x8 smal grep benkpress 3x8 dips - til failure, om jeg klarer 15+ bruker jeg ekstra vekter søn: markløft 3x5 chins - til failure Som dere ser kjører jeg bare baseøvelser. Prøver å få en del hvile mellom hver trening av hver muskelgruppe. Noen forbedringer som bør gjøres? Takk for svar. Endret 13. mai 2012 av SanderPander Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Foroverbøyd roing er jo en ryggøvelse så gjør den sammen med resten av ryggtreningen(søndag) Få med skråbenk på tirsdagene. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvorfor kjører du ikke bare stronglifts inkl. chins og dips, med det oppsettet stronglifts har på hvilke øvelser på den og den dagen? Så kan du jo bare ta 3x8 istedenfor 5x5 om du vil Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Kjører i utgangspuntet Starting Strength, som er et program som ligner på SL. Men nå kjører jeg litt kukerundt på gymmet fordi jeg satser mest på kardio for å bli slankere til sommeren. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Slankingen tar du på kjøkkenet, så kan du heller bruke gymmet til å forme kroppen. Om noe, så ville jeg heller hatt enda større fokus på styrketrening nå som du vil gå ned i vekt. Kjipt å miste muskelmasse av dietten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå