Niklasp Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vi har fått leke med det nye berøringsbordet fra Samsung og Microsoft. Microsofts nye Surface-bord byr på en helt unik opplevelse Lenke til kommentar
Populært innlegg Ozelot Skrevet 13. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2012 En ting som bør utbedres asap er forsinkelsen det er fra du gjør noe til det skjer noe. 15 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Wow Stilige saker, må ærlig innrømme at det første jeg tenker når jeg ser dette er strategispill Forøvrig en flott reportasje 5 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Moro dette men som sagt for mye forsinkelse. Også litt lav oppløsning når man skal lese tekst osv på en så stor skjerm. Kan bli en slager på fest dette, spesielt hvis overflaten er såppas robust at det kan fungere som et vanlig bord. Kan se at det er en teknologi i startfasen da design og nytteverdi er nedprioritert, feks rammen rundt bordet, tykkelsen, lesing av kort er vel ikke så veldig nyttig i å med at man ikke kan betale med å "vise kortet"? Alt i alt bra at microsoft styrer med ny teknologi. Rart at de ikke benyttet sjangsen til å fremme windows 8... Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 En ting som bør utbedres asap er forsinkelsen det er fra du gjør noe til det skjer noe. Instämmer Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg ser at dette kan bli et fint demonstrasjonsverktøy, men å dra slutningen at dette skal lette hverdagen til butikkansatte er helt på bærtur. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 En ting som bør utbedres asap er forsinkelsen det er fra du gjør noe til det skjer noe. Microsoft er i farten der også. http://techcrunch.com/2012/03/09/microsoft-demos-super-fast-touchscreen-but-will-they-ever-make-it-to-market/ 1 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Med umiddelbar respons kunne dette virkelig ha vært noe. Både strategispill og DnD kunne bliit utrolig stilig på noe sånt. -Deluze 1 Lenke til kommentar
durham Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Dette er ikke annet enn en forvokst iPad/Galaxy. MS sliter tydeligvis med å krympe teknologien, og få det inn i bærbare enheter. 1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ser for meg at det kjøres debuging på dette bordet, noe som vil gjøre ting tregere. Den dagen slike bord er å finne på forbrukermarkedet er ikke slike delays noe tema lenger. 3 Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Andre som reagerer på "svak" maskinvare? Tenkte meg noe som et hovedkort med dobbel sokkel, et par i7-prosessorer i tillegg til 16 GB minne og GTX 690! Også selvfølgelig MYE mer lagringsplass, og SSD til OS og programvare. Oppløsningen burde vært firedoblet! Føler jeg må vente til Surface 3. Kanskje jeg vinner i Lotto før den tid kommer.. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Dette er ikke annet enn en forvokst iPad/Galaxy. MS sliter tydeligvis med å krympe teknologien, og få det inn i bærbare enheter. Du kan jo ikke spille airhockey med 2 snusbokser på iPad da vet du... jeez 6 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nice, neste blir vel en slik interface som vi ser brukes i Avatar! Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg hater også lag på utstyr. Kinetic og Wii med lag er bare helt ut! Samme med dette bordet! Dette har også mangelfull praktisk tillempet design. Jeg ser at dette har klart noe for seg, men jeg vil ikke være først ute på den framviste spesifikasjon. Hater lag! Lenke til kommentar
durham Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Dette er ikke annet enn en forvokst iPad/Galaxy. MS sliter tydeligvis med å krympe teknologien, og få det inn i bærbare enheter.Du kan jo ikke spille airhockey med 2 snusbokser på iPad da vet du... jeez Nei, spiller ekte airhockey Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Vebb: ? Instämmer = enig Noe jeg forøvrig er også. Endret 13. mai 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Alt for lav oppløsning på den avstanden. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Latterlig lang delay! Men utenom det, akkurat hva vi ser i filmer, noe som jeg liker svært godt! Ser fancy og bra ut. Bedre oppløsning og lavere delay = perfekt! Lenke til kommentar
G Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kan man skifte ut glassplaten om den får for mye riper? Ser for meg mange fine strategispill på den. Ticket to ride Risk Sjakk Scrabble Monopol og dens avkom Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå