Tor r Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Løe-for-fall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 dette traff meg midt i hjerte ...noe veldig hyggelig nostalgiskt over dette ,får meg til huske tider m hytte i trærne osv masse gode minner..likte bilde veldig godt 5 fra meg,ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 dette traff meg midt i hjerte ...noe veldig hyggelig nostalgiskt over dette ,får meg til huske tider m hytte i trærne osv masse gode minner..likte bilde veldig godt 5 fra meg,ønsker deg en fin søndag God søndag til deg med,kan huske vi hadde hytter i trerne omkring løa som små,om det ikke alltid var så mange planker som skulle til før vi kalte det hytta vår. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Stilig,og legger merke til detaljer som ei dørmatte foran den store inngangen;)...godt å ha så en ikke detter imellom når en skal inn i løa;)..hehe;) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det ser ut som et luftig verksted Fin dokumentasjon av en ugrei situasjon. Synd du fikk kuttet toppen av mønet, og jeg tror jeg ville kuttet litt i høyre side for å fjerne den presenningen. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Stilig,og legger merke til detaljer som ei dørmatte foran den store inngangen;)...godt å ha så en ikke detter imellom når en skal inn i løa;) ..hehe;) Takk for tilbakemelding,liker godt din sans og utrykk for humor!!samt gode råd til andre så ikke misforstå,men leser gjerne dine tilbakemeldinger på andres bilder og koser meg. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Det ser ut som et luftig verksted Fin dokumentasjon av en ugrei situasjon. Synd du fikk kuttet toppen av mønet, og jeg tror jeg ville kuttet litt i høyre side for å fjerne den presenningen. Takk for tilbakemelding,synd du ikke fikk lagt ut selv.,enig i topp og kunne ryddet litt før bilde ble tatt,lærer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg