Corporal Jenkinson Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ingen Ben Foster og ingen Chris Brunt. Nice. Arsenal: Szczesny, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Santos, Rosicky, Song, Coquelin, Benayoun, Gervinho, Van Persie Subs: Fabianski, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Ramsey, Chamakh. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Subs: Fabianski, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Ramsey, Chamakh. Herlig lag! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ingen Ramsey. Wtf. Svakt forsvar dog, WBA kommer til å straffe oss på kontringer. Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 bombe sikker på at arsenal vinner 3-0.. RVP x2, Ramsey 1. 1. MANU 2. CITY 3. ARSENAL 4. TOTTENHAM 5. NEWCASTLE Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Meh. Greit lag. Hadde heller sett AOC på midtbanen og Coq på høyreback. Dør sakte akkurat nå og medisinen heter 3p til Arsenal. Hjelp. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Szczesny; Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Santos; Rosicky, Song, Coquelin, Benayoun, Gervinho; Van Persie. Subs: Fabianski, Djourou, Gibbs, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Ramsey, Chamakh. Jenkinson:S:S:S:S.. Men ingen ramsey i start 11 heldigvis. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Synes laget er så bra som det får blitt. Herlig med Coq på midten. Tror det er bedre enn Coq på høyre og AOC på midten. Coq er stor på midten, og Jenkinson er ikke så verst. Forresten, herlig at Le Professeur leser tråden Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 30 min til avspark. Herregud så nervøs jeg er. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 15 min til avspark mener du vel Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Håper på flere kjappe scoringer. Drep kampen fort. Jeg har ikke nerver til å vente til de siste 10 minuttene før kampen bli avgjort. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Selvfølgelig er det bare drittstreams til Arsenal-kampen når alle kampene går samtidig. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Må legge til at jeg virkelig er imponert over laguttaket i dag. Modig gjort av Wenger. Jenkinson er visstnok veldig gira i dag. Han er jo tvers gjennom Arsenal-fan og kommer jobbe for fullt hele kampen. Med en midtbane Song-Rosicky-Coquelin bør vi endelig få litt kontroll på midten i motsetning til alle andre midtbanealternativer vi har tilgjengelig. Herlig at Gibbs blir satt på benken etter kampen mot Norwich. Greit nok at Santos ikke akkurat er den mest habile defensivt, men akkurat det er ikke Gibbs heller. Santos mye bedre offensivt i mine øyne. Sikkert jobbet hardt på trening også for å komme inn i troppen. Gervinho fant litt form mot Norwich. Håper han fortsetter der han slapp. Ser jeg en halvhjertet innsats fra en eneste spiller i dag kommer det til å svarte for meg. I dag er det kun 100% som er godt nok, og ikke minst KONSENTRASJON og FOKUS: COYG!!!! Arsenal sendes på sumo ja- Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gleder meg til jeg går ut i full jobb til høsten. Da skal jeg kjøpe PL abbonement! Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kampstart! Let's do this shit guys! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kom igjen!! En 3 plass denne sesongen er en ordentlig opptur sett sesongen under ett.Viktig for videre satsing at vi tar 3 plass og holder Newcastle og Tottenham bak oss. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Puls på 200 nå- Kom igjen!!!! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvorfor får jeg ikke opp livesenteret på TV2? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja der begynte jo Tottenham.. 1-0 etter 2 minutter. Great. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå