Jalladoode Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har nettopp kjøpt denne telefonen på Elkjøp (til 2300,- ) Jeg sliter også med å oppdatere, og med problemene folk har nevnt over er jeg litt nervøs for å bricke den med å oppdatere fra pc. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hvor og når fikk du den til 2300 ? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har nettopp kjøpt denne telefonen på Elkjøp (til 2300,- ) Jeg sliter også med å oppdatere, og med problemene folk har nevnt over er jeg litt nervøs for å bricke den med å oppdatere fra pc. Her finner du "oppskriften" med linker. Jeg fulgte denne og hadde ingen problemer med nedlastingen (tok ca en halv time) Etter en stund oppdaget jeg problemer med "litt av hvert" så jeg tok en hard reset og etter dette har tlf vært super :-) Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Takk for tipset poffer! Hvor og når fikk du den til 2300 ? Elkjøp Tiller i dag. Bestilte på nett for pickup i butikk. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Takk for tipset poffer! Elkjøp Tiller i dag. Bestilte på nett for pickup i butikk. Okay, bra kupp. Men hvordan fikk du den til 2300? Den står jo som 2600 og har gjort det lenge. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvordan synes dere batterikapasiteten på mobilen er? Jeg oppdaget i dag at mye bruk av nettleseren tappet veldig mye strøm. Telefonen var fulladet i dag morges, men døde nettopp (etter 8 timer). Har hørt 15 min på musikk, kanskje surfet en time og har hatt mobildata, GPS og synkronisering stående på i hele dag. Den burde da vel klare såpass? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvordan synes dere batterikapasiteten på mobilen er? Jeg oppdaget i dag at mye bruk av nettleseren tappet veldig mye strøm. Telefonen var fulladet i dag morges, men døde nettopp (etter 8 timer). Har hørt 15 min på musikk, kanskje surfet en time og har hatt mobildata, GPS og synkronisering stående på i hele dag. Den burde da vel klare såpass? Tilsvarende andre smart tlf i samme klasse. Min holder fra morra til kveld med mobildata, sync + et par tre timer nettbruk. Har ikke gps påslått og har deaktivert google now da sistnevnte sluker batteri.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Morra mi skulle ha en mobil så valget falt på 4x hd'en. Utrolig fornøyd , og oppdatert til jelly bean. Jeg er overasket over ytelsen til såpass lite pris, det er forsåvidt ingen lagg ellernoe sånt whatsoever. Skjermen er meget fin. Mobilen anbefales sterkt av meg hvertfall 1 Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg vurderer å kjøpe denne telefonen nå mtp prisen. Vil jeg kunne innstalere nyeste Android når dette kommer i utlandet? Vha Rooting og så videre? Etter hva jeg har hørt er LG litt treige med oppdateringer, betyr det at det kanskje ikke blir mulig med Android 4.2 og nyere på denne? Hvordan blir det med språk i ordboken til sms og på tastaturet når man rooter den med et ferskt engelsk Android som ikke er sluppet i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du kan installere CyanogenMod 10.1 (Android 4.2) på telefonen. Hvis du setter språket til norsk, så vil du få standard Android tastatur, som egentlig er et veldig bra tastatur. Ordboka vil også bli norsk. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tusen takk for svar Mr. McDuck! Vil alle funksjonene og apper fungere som normalt fra google play store? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ja, så lenge du husker å installere de siste Google apps Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvilken type filsystem er generisk hierarkisk? Er det som er på Lg optimus 4xen min Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har anskaffet denne nå og er forsåvidt fornøyd, spesielt lyden er veldig bra. Men har problemer med å koble meg på 3G...noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Stvg Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har nylig gått til anskaffelse av denne mobilen. Den ble levert med Android versjon 4.0.3 og jeg får beskjed om at dette er den nyeste versjonen når jeg prøver programvareoppdatering fra mobilen. Har lest at det er mulig å få Jellybean via LG PC Suite, men det er her mitt problem oppstår. Jeg har selv Mac og slik jeg forstår det finnes det ingen programvare for Osx. Er det noen som vet hvordan jeg da kan få Jellybean? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 På min Galaxy S hadde jeg en app "Screen Mode Widget Lite" som gjorde at jeg med et klikk på widgeten kunne sette skjermen i "altid på", "normalt" og "ikke lås". Men denne appen virker ikke på lg-en. noen tips ev alternativer? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ooha.screenmodelite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå