Gå til innhold

AMD catalyst driver installasjons problem

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid hatt dette problemet og mer eller mindre ignorert det siden jeg ikke bruker denne pcen til å spille på, nå fikk jeg besøk og de ville låne pcen til å spille på og da kom problemene.

Når jeg installerer catalyst, (har prøvd minst 4 forskjellige versjoner) får jeg bare meldingen: "Application Install: install package failure!" uansett hva jeg har prøvd,

reinstallere .net

kjøre et eget install cleaning tool som microsoft har laget som andre påstod hadde løst deres problem,

prøvd alt som er listet i [url=http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=425&threadid=156307]denne tråden[/url].

Når jeg prøvde kommando linje installasjon under administrator fikk jeg en masse "Error code=37" opp og deretter "Application Install: install package failure!"

Nå har jeg i timevis googlet og søkt etter hva error code=37 betyr men alt jeg kunne finne var en annen som hadde samme problem og han hadde heller ikke funnet noen løsning, iallefall ikke som sto i det forumet.

Jeg kan også nevne at dette problemet har vert tilstede helt siden nyinstallasjon av win 7 så jeg tviler på at en reinstallasjon vil gi resultat.

I device manager virker det som at selve driveren til grafikkortet er installert men ingenting annet, i "program files" finnes mappen ATI og ATI technologies men de er med unntak av to tekstfiler og install rapporten tomme.

Report.xml

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...