Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Dette viser at TS er en guttunge, ettersom han tisser og spyr i andre sine møbler, og forsøk på å flykte fra konsekvensene, enn å stå for det som en mann. Det er slikt som skiller menn fra guttene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 18. mai 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Populært innlegg eveant Skrevet 18. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2012 Dette viser at TS er en guttunge, ettersom han tisser og spyr i andre sine møbler, og forsøk på å flykte fra konsekvensene, enn å stå for det som en mann. Det er slikt som skiller menn fra guttene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Hvorfor skal dine innlegg aldri kommenteres? 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Symmetrical Skrevet 18. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Dette viser at TS er en guttunge, ettersom han tisser og spyr i andre sine møbler, og forsøk på å flykte fra konsekvensene, enn å stå for det som en mann. Det er slikt som skiller menn fra guttene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Hvorfor skal dine innlegg aldri kommenteres? På bakgrunn av at alt han skriver er tull. Endret 18. mai 2012 av Symmetrical 24 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Tabber skjer i fylla, det vet jeg alt om Sofaen har klart seg bra, det jeg pissa ut var nok omtrent bare øl, så luktmessig er det ikke noe stress. Litt vask og sånn har fikset den biffen. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Dette viser at TS er en guttunge, ettersom han tisser og spyr i andre sine møbler, og forsøk på å flykte fra konsekvensene, enn å stå for det som en mann. Det er slikt som skiller menn fra guttene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Han skriver jo at han tok kontakt og tilsto. Jeg kan heller ikke se at han nevnte noe om å spy på møblene, har du ikke lært at å lyve er fyfy? Eller du er kanskje bare en liten gutt enda. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger865 Skrevet 18. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2012 Dette viser at TS er en guttunge, ettersom han tisser og spyr i andre sine møbler, og forsøk på å flykte fra konsekvensene, enn å stå for det som en mann. Det er slikt som skiller menn fra guttene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Kan du snart slutte å leke moderator og heve deg over de andre brukerne her på forumet? Jeg kommenterer hva faen jeg vil. 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Her var det mye tull og tøys Kanskje flere av dere følte dere truffet? Mulig at TS ikke er den eneste gutten her i tråden. Mulig at jeg bommet "target", angående spyingen, men da er det flere brukere som ikke klarte å håndtere alkoholen, og dermed burde ta sin avstand. Best at moderator kommer å rydder opp i dette plusse tullet deres. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Dette var en underholdende tråd på nattskiftet gitt, takk folkens Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 19. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2012 Vennligst hold dere seriøse. Ett innlegg har blitt fjernet fra tråden.Man må forvente å få svar når man snakker direkte til og om andre brukere. Så lenge det som blir sagt er relatert til trådens emne er det strengt tatt ingen grunn til å nekte folk å svare. Det er kun veiledere, moderatorer og administratorer som kan ta seg den «friheten». Hvis man ikke vil bli sitert, må man ganske enkelt la være å skrive innlegg.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. 17 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Her var det mye tull og tøys Kanskje flere av dere følte dere truffet? Mulig at TS ikke er den eneste gutten her i tråden. Mulig at jeg bommet "target", angående spyingen, men da er det flere brukere som ikke klarte å håndtere alkoholen, og dermed burde ta sin avstand. Best at moderator kommer å rydder opp i dette plusse tullet deres. Hahah, legger seg ikke flat engang. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå