Gjest Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Gleder meg til TS skriver hvordan det utartet seg! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 hell vin eller øl over der du har pissa.. si at du har klart å søle på deg This + si at du skal vaske opp eller kjøpe ny sofa. Problem solved. 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ville funnet noen andre å legge skylda på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ville funnet noen andre å legge skylda på Brukbar tenkemåte - kan jo har vært en liten "tisseninja" som har vært å markert territoriumet ... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Bæsj et sted. Vet om en som både tisset og bæsjet hos noen andre, og det ble kun bråk pga. bæsjingen mens stedene han tisset ikke ble nevnt engang. Hvis du gjør det et sted det er lett å fjerne så trenger det ikke bli noen varige merker heller. 6 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det skjedde igår, alt for sent å komme med forslag. Nå kan vi bare håpe på fasit i fra TS. Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 14. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2012 Hvis han pissa der i går er det ingen grunn til at han ikke kan bæsje der i dag vel. 23 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Med en slik resesjon, da er det på tide å begynne å bruke bleie igjen. Lenke til kommentar
Marty` Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det kalles vel for Regresjon, Tricell. Interessant tråd OP. Forsøk med å tømme blæren før du legger deg. Eventuelt ikke drikke så mye at du mister kontroll over vannlating. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Resesjon, kan også bety nedgang eller tilbakegang. Så nei, ordet var på sin plass. Lenke til kommentar
Marty` Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Da lærte jeg noe nytt! Trodde ordet hadde mest med økonomi å gjøre jeg! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Ordet blir brukt mest i makroøkonomi. Det betyr fremdeles nedgang eller tilbakegang. Nå gidder jeg ikke å leke denne leken lengre. Flere tulle OT innlegg vil bli autorapportert til moderator. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 15. mai 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
lals Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 vær grei å ikke få tråden stengt. vi har ikke hørt i fra TS enda. har veldig lyst til å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Vet ikke om vi skal tolke det bra eller dårlig at TS ikke har oppdatert enda... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Han var sist aktiv idag da, så er jo litt kjedelig hvis han ikke gidder å oppdatere Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Ja, greit det skal jeg! OPPDATER OSS DU LOVET!!! 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjarnemann Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2012 Har jeg vært aktiv i dag? Det har gått meg hus forbi ihvertfall Uansett, så tok jeg dette som en skikkelig mann. Jeg stakk av. La et teppe over, sa hadet, og dro hjem. Det tok ikke lange tiden før jeg fikk balle dårlig sanvittighet, så jeg tok kontakt senere, og tilsto. Det ble forøvrig tatt veldig pent, no hard feelings. Så spanderer jeg noen øl på dem neste gang vi drikker sammen. Skulle gjerne oppdatert dere tidligere denne uka, men det ble ikke noe av pga mye jobb. Hadde tenkt å gjøre det i går, men dro på spontanfylla med venner, så da ble det altså ikke før i dag 11 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har jeg vært aktiv i dag? Det har gått meg hus forbi ihvertfall Uansett, så tok jeg dette som en skikkelig mann. Jeg stakk av. La et teppe over, sa hadet, og dro hjem. Det tok ikke lange tiden før jeg fikk balle dårlig sanvittighet, så jeg tok kontakt senere, og tilsto. Det ble forøvrig tatt veldig pent, no hard feelings. Så spanderer jeg noen øl på dem neste gang vi drikker sammen. Skulle gjerne oppdatert dere tidligere denne uka, men det ble ikke noe av pga mye jobb. Hadde tenkt å gjøre det i går, men dro på spontanfylla med venner, så da ble det altså ikke før i dag Men hva skjedde med sofaen? Stinker den ikke nå? Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 ...blablabla.... Kan bare nevne at det kun en gang har skjedd at jeg har spydd i senga til ett annet menneske. Og nå 7 år etter har vi vært gift i 5 år Så tilfeldige tabber på fylla er det ingen grunn til å ta for hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå