Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HJELP! Jeg har pissa på meg hos en venninne!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ville funnet noen andre å legge skylda på

Brukbar tenkemåte - kan jo har vært en liten "tisseninja" som har vært å markert territoriumet ...

aton536l.jpg

Lenke til kommentar

Bæsj et sted. Vet om en som både tisset og bæsjet hos noen andre, og det ble kun bråk pga. bæsjingen mens stedene han tisset ikke ble nevnt engang. Hvis du gjør det et sted det er lett å fjerne så trenger det ikke bli noen varige merker heller.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ordet blir brukt mest i makroøkonomi. Det betyr fremdeles nedgang eller tilbakegang. Nå gidder jeg ikke å leke denne leken lengre. Flere tulle OT innlegg vil bli autorapportert til moderator.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Har jeg vært aktiv i dag? Det har gått meg hus forbi ihvertfall :hmm:

Uansett, så tok jeg dette som en skikkelig mann. Jeg stakk av. La et teppe over, sa hadet, og dro hjem.

Det tok ikke lange tiden før jeg fikk balle dårlig sanvittighet, så jeg tok kontakt senere, og tilsto. Det ble forøvrig tatt veldig pent, no hard feelings. Så spanderer jeg noen øl på dem neste gang vi drikker sammen.

Skulle gjerne oppdatert dere tidligere denne uka, men det ble ikke noe av pga mye jobb. Hadde tenkt å gjøre det i går, men dro på spontanfylla med venner, så da ble det altså ikke før i dag :)

Men hva skjedde med sofaen? Stinker den ikke nå?

Lenke til kommentar

...blablabla....

Kan bare nevne at det kun en gang har skjedd at jeg har spydd i senga til ett annet menneske. Og nå 7 år etter har vi vært gift i 5 år :love: Så tilfeldige tabber på fylla er det ingen grunn til å ta for hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...