Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HJELP! Jeg har pissa på meg hos en venninne!

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er ikke tull

Krasja hos en venninne i går, etter fylla. Sovna på sofa der. Nå har jeg pissa på meg i søvne, og sofaputene er fulle av piss. Likeså med buksa mi. Hvordan tørker jeg/fjerner lukt fra putene innen de våkner?? Holder på å dævve på meg her, noen med tips?

Kanskje feil kategori, men omhandler vennene mine dette da, og mitt fremtidige forhold til dem.

Takk!! :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Skyll putene grundig under rennende vann - skvett endel tørremiddel over dem - 30 min på full rulle i tørketrommel - se helt uskyldig ut ...

Lenke til kommentar

Men da vil jeg vel vekke dem! Og tørremiddel?

Hjelpes. Nå har jeg gnidd såpe på putene og meg selv for . Ta lukta. Det funka bra. Men det er fortsatt våte flekker som jeg ikke blir kvitt! vurderer øl, men det vil jeg ikke, siden dette er bestevennene mine. Vil ikke ødelegge mer.. Så ja, dette er bestevennene mine, dette må de ikke finne ut! Har vel kanskje en time på meg til de våkner. Noe som kan tørke/skjule flekkene, som ikke tar så lang tid, og som ikke bråker?

Takk :/

Lenke til kommentar

Ja, greit det skal jeg!

Vanligvis er jeg dessverre en av de som rømmer fra problemer. Det får jeg ikke gjort her. Sofaen lukter, og det gjør jeg også. Dessuten er både sofa og jeg fulle av bevismateriale..

Noen? :(

Lukta er forsåvidt maskert med såpe, men disse våte flekkene sliter jeg litt med..

Lenke til kommentar

Hun var sikkert full i går hun også, og husker forhåpentligvis ikke så mye. Så når hun spør så spiller du overrasket og spør om hun ikke husker at hun pisset på deg.

Eventuelt så vasker du etter deg, og forteller sannheten. Du trenger kanskje ikke si at du pisset over alt, men si at du sølte. Lukten kan da umulig være så sterk at du ikke klarer å få den vekk på en time.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Har tatt noen trykk med vanlig håndvåpen over dem. De ser ikke ut til å ha tatt skade av det.

Bare så det er sagt: Dette går ikke på noe med å unnvike ansvar. Jeg gjør alltid opp etter meg. Men jeg vil ikke at den skal finne ut!! Har ikke lyst til å bli kjent som han som pisser på seg i søvne!! Urgh..

Ja nå er de våkne, dette kan bli spennende..

Lenke til kommentar

Piss begynner å lukte veldig vondt etter en stund, så en overfladisk shine vil ikke hjelpe på sikt. Du kan selvsagt stikke av og late som ingenting, men da sitter hun igjen med en sofa som lukter piss og antakelig må kastes uansett. Mistanken vil nok falle på deg uansett og å stikke av er uansett drittsekkoppførsel.

Om du ordner opp skikkelig, blir dette en morsom historie om et par år.

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tenkte først: Hawt... Så så jeg det var en mann :hm: :nei2: :sick::yucky:

Du får kjøpe en ny sofa...

"tissrasist" ...?

Lenke til kommentar

Litt sent, men siden jeg pisset i senga til dypt inni ungdomsskolen så er jeg en selvoppnevnt ekspert her.

Det kommer desverre an på hvor mye piss det er, om veldig mye så kan du egentlig ikke gjør noe.

Om litt lite så ta en "myk" svamp med såpevann på, ha den nokså blaut i starten, men etterhvert tørr, tørk med den lyse siden både på overlaget, men og fra motsatt side, dette tar vekk lukten ganske effektivt.

Når det er sagt, så ville det vært en dårlig ting å gjør. da du fortsatt ikke har sanitert det, og det forventes fortsatt at du tar det i oppvaskmaskinen.

Bare tips til neste gang kanskje, vet det er litt sent nå.

FOr å skjule blautheten burde du kanskje etter svampen tatt et håndkle og repetere tørkningsprossessen.

Endret av [email protected]
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...