Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 13. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Har fått en rekke BSOD og nvldkk.sys 14 event, og nå får jeg ikke installert driverne til GPUen. Får en melding om at kompatibelt hardware ikke finnes. Vifta blåser på fult og det står bare VGA Adapter i Device Manager. Jeg har prøvd å disable den og restartet men den dukker bare opp som ny hardware. Finner ikke no måte å disable den i BIOS heller. Har også prøvd å installere med denne måten: %NVIDIA_DEV.1050.03% = Section002, PCI\VEN_10DE&DEV_1050&SUBSYS_00000000 og legge inn i driver exrtaction som ligger på c/:NVIDIA mappen. Fikk installert, men til ingen nytte, kortet forsvant fra Device Manager når jeg rebootet. Dette har blitt gjort etter fresh insatll også. btw det er en asus x53sj laptop Hvis kortet er fakka, er det isåfall mulig å bare disable hele kortet så ikke vifta blåser på fullt? Kan åpne den og plugge ut vifte kabelen hvis det er en mulighet:P takker for inspill. Endret 13. mai 2012 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå