jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Body Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 ja ja nå la jeg de i feil rekkefølge... så siste bilde skulle vært nr-1 osv takk for du tittet på bildet mitt ønsker deg en fin temadag.. smil Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fin tekst,fikk ikke så mye ut av bildene,muligens ikke våken nok til sins og har ikke tatt godt nok vare på kropp. Fin helg til deg med. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Fin tekst,fikk ikke så mye ut av bildene,muligens ikke våken nok til sins og har ikke tatt godt nok vare på kropp.Fin helg til deg med. takk for hyggelig kommentar Tor aldri for sent ta vare på det man har...ønsker deg en fortsatt god søndag... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Dette syns jeg ble veldig bra! Jeg liker best V3 - uttrykket her synes jeg vekker en blanding av uhygge og sårbarhet. Mulig jeg ville klona bort noe av det lyse - særlig det øverst til høyre, men kanskje også noe av det nederste som egenlig ligger utenfor skikkelsen. Litt usikker på den armen som går ned mot hjørnet - den blir litt voldsom og litt brutalt kutta - en form for vignettering ville kanskje falle heldig ut her. Bra jobba! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 tusen takk,enig,smil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 En interessant tolkning av tema. Er ikke helt sikker på etterbehandling og komposjon, da jeg måtte lese teksten for å se hva dette faktisk er bilde av. Som abstrakt bilde fungerer det bedre. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 En interessant tolkning av tema. Er ikke helt sikker på etterbehandling og komposjon, da jeg måtte lese teksten for å se hva dette faktisk er bilde av.Som abstrakt bilde fungerer det bedre. TAKK DET ER JEG IGRUNN ENIG I,DET BLE LØST I SISTE LITEN OG FAKTISK TATT BILDE AV EN SON VAR PÅ TV M ET VELDIG DÅRLIG KAMERA OSV..MEN ALTID GØY M TEMADAG,SÅ DA BLE DET SÅN...OG ENIG M DE ANDRE SOM LURER PÅ HVA ER DET UT TIL HØYRE...JA DET ER EN ARM SKULLE VEL VERT TATT DEMPET EVT TATT VEKK..MEN LÆRER OG PRØVER IGJEN...SMIL OG TAKK FOR FIN KOMMENTAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg