Den Ukjente Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei igjen! Ser ut til å være PCen ulykkesdag idag... Dette er andre tråden jeg skriver for en kammerat idag, som har problemer med PCen. Uansett, her er problemet: Kammeraten min, som jeg forøvrig er på LAN med, satt og gama WoW. Plutselig ble bare skjermen svart, og ingenting skjedde. Mus og tastatur lyste fortsatt, og PCen gikk. Dermed prøvde vi å bytte skjerm, i håp om at den var gåen. Det var den ikke. Har åpnet PCen i sikker modus, da fungerer alt tilsynelatende bra, men han får da ikke gama WoW. Lastet så ned Malwarebytes på PCen, fra sikker modus. Malwarebytes fant hele 19 virus, som ble fjernet. Problemet nå er: WoW starter ikke. I tillegg slår skjermen seg av så fort man begynner med noe som krever bittelitt, som bare å surfe. Da jeg gikk inn i BIOS rett etter oppstart, lå CPU-temp på 44 grader. Det er stock-kjøler vi snakker. Personlig syntes jeg det var ekstremt høyt, og tenkte med en gang temperatur på skjermkort som en faktor som kunne spille inn. Så, mitt spørsmål er nå; Er det noen som har tips til hva dette kan være? De siste gangene vi nå har skrudd av og på PCen, har skjermen skrudd seg av rett før han kommer inn i windows. På forhånd, takk! MVH NeBlix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå